تاریخ پخش فصل سوم سریال Outlander اعلام شد

16 February 2017 - 23:00

طرفداران Outlander «اوتلندر» مشتقاانه منتظر آغاز پخش فصل سوم این سری تاریخی/فانتزی/عاشقانه هستند که دو فصل نخست آن موفق به برنده شدن جایزه‌ی بهترین سری از سوی مراسم People’s Choice Award شده است. سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد انتشار برخی از تصاویر فصل سوم این سری بودیم. با این حال تاکنون شبکه‌ی استارز (Starz) اطلاعات خیلی کمی از این فصل و ماجراجویی‌های کلر (Claire) و جیمی (Jamie) منتشر کرده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

شبکه‌ی استارز به تازگی تاریخ رسمی آغاز پخش فصل سوم سریال Outlander را اعلام کرده است که متاسفانه کمی دیرتر از آنچه انتظارش را داشتیم خواهد بود. همچنین مشخص شده برخی از قسمت‌های آن در مکان‌های دیگری فیلمبرداری شده‌اند.

فصل سوم این سری از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی (شهریور – مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد؛ این فصل ۱۳ قسمت خواهد داشت. شبکه‌ی نمایش دهنده‌ی این سری چندی پیش اعلام کرد که فیلمبرداری برخی قسمت‌های این سری از اسکاتلند به آفریقای جنوبی انتقال یافته است. در ماه مارس، تولید و فیلمبرداری فصل جاری از خانه‌ی این سری یعنی اسکاتلند به کیپ تاون آفریقای جنوبی برای فیلمبرداری سکانس‌های دریایی آن، انتقال یافته است. سری Black Sails بادبان‌های سیاه» سریال اورجینال دیگر شبکه‌ی استارز نیز در این مکان تولید شده است.

با توجه به این نکته که فصل پیشین سری Outlander در بهار سال گذشته‌ی میلادی پخش شد، طرفداران این سری امیدوار بودند تا در بازه‌ی زمانی مشابه شاهد فصل سوم نیز باشند. اما کارمی زلوتنیک (Carmi Zlotnik)، برنامه‌ریز این پروژه، اعلام کرد که تصمیم دارند به تیم ساخت فصل سوم زمان بیشتری برای اجرای ایده‌هایشان بدهند. وی در این خصوص ابراز داشت:

ما احساس کردیم که این بسیار مهم است که زمان و تعداد قسمت‌هایی را که برای بیان داستان کتاب Voyager «ویجر» در فصل سوم نیاز است را در اختیار تیم تولید قرار دهیم. مقیاس این کتاب بسیار بزرگ است و ما باید بهترین فصل [سری Outlander] را به طرفداران نشان دهیم. بازگشت در ماه سپتامبر، این مهم را امکان‌پذیر می‌کند.

اگر چگونگی پخش فصل دوم سری Outlander را در نظر بگیریم، احتمالاً پخش فصل سوم آن تا ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی ادامه خواهد داشت. اگر کتاب « Voyager» را مطالعه کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که وقایع این کتاب بیشتر در دریا و همچنین جامائیکا رخ می‌دهد بنابراین فیلمبرداری این سری در «کیپ تاون» آفریقای جنوبی امری منطقی است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.