تصاویر جدیدی از Thor 3 منتشر شد

16 February 2017 - 23:30

تا به حال از آخرین فیلمی که از دنیای سینمایی مارول قرار است در سال جاری اکران شود، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان»، تریلری منتشر نشده است. بعد از اکران فیلم‌های Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» و Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» ارتباط آن‌ها را با Thor: Ragnarok خواهیم فهمید، ولی تا حالا هم اطلاعاتی خوبی درباره‌ی فیلم منتشر شده‌اند. تا به حال تصویری از فیلم و خدای رعد منتشر نشده است، ولی این اواخر اسم آن‌ها را زیادی در اخبار شنیده‌ایم. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دو هفته پیش فهمیدیم که کارگردان فیلم، تایکا وایتیتی، در فیلم حضور خواهد داشت و بنا به گفته‌ی کوین فیج (Kevin Feige) در Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» مکان‌هایی فراتر از نه قلمرو (nine realms) به نمایش در خواهد آمد که احتماتلا مربوط به آنجلا (Angela) و قلمروی فرشتگان است. به لطف mcu exchange حالا ما چنیدن تصویر از فیلم در اختیار داریم صحنه‌های اکشن و موجود بیگانه‌ای را در فیلم نشان می‌دهد.

در یکی از تصاویر درگیری هالک و ثور را می‌بینیم که در آن هالک زره گلادیاتور خود را بر تن دارد و در یکی دیگر از تصاویر ثور را می‍بینیم که با یک موجودی که شباهت زیادی با زامبی دارد درگیر است. این موجود جزئی از ارتش مردگان هلا (Hela)، شخصیت منفی فیلم، است. هلا در فیلم توسط کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازی می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.