بندیکت کامبربچ در فیلم The Child In Time نقش‌آفرینی می‌کند

16 February 2017 - 23:59

بندیکت کامبربرچ (Benedict Cumberbatch) بار دیگر با دو استودیوی BBC One و Masterpiece برای ساخت فیلمی اقتباسی از یکی دیگر از کتابهای نویسنده‌ی Atonment «تاوان»، یعنی این مک ایون (Ian McEwan)، همکاری خواهد کرد. دو استودیوی مذکور قرار است فیلمی تلویزیونی از نوشته‌ی دیگر ایان، یعنی The Child In Time «کودک در زمان» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده است، بسازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کامبربچ در این فیلم عهده‌دار ایفای نقش استفان لوئیس (Stephen Lewis)، نویسنده‌ای موفق در زمینه‌ی کتابهای کودکان، است که ناگهان دختر خود را از دست می‌دهد و این حادثه‌ی دلخراش وی و زندگیش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پرسش‌های فراوانی را برای وی مطرح می‌کند.

این فیلم بخش تاریک یک ازدواج ویران شده را به نمایش می‌گذارد که با از دست دادن کودک خانواده نمایان می‌شود. استفان و همسرش که از یکدیگر جدا شده‌اند با فقدان کودکشان، غم و اندوه فراوانی را تحمل می‌کنند.

کامبربچ با استودیوی SunnyMarch TV خود جزوی از تیم اجرایی این اقتباس تلویزیونی خواهد بود و با Pinewood Television همکاری خواهد کرد. جولیان فارینو (Julian Farino) وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

کامبربچ در حال حاضر در فیلم The Current War «جنگ کنونی» ایفای نقش می‌کند. وی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز برای بازی در نقش استفان استرنج/دکتر استرنج حضور دارد.

منبع : DarkHorizons

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.