تاریخ اکران Logan Lucky مشخص شد

17 February 2017 - 22:30

استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ثابت کرده است که در دوره هم جمع کردن تیمی از بازیگران بزرگ برای بازی در فیلمی درباره‌ی یک سرقت عظیم است. در سال ۲۰۰۱ سودنبرگ فیلم Ocean’s Eleven را کارگردانی کرد که در آن بازیگرانی مثل جورج کلونی (George Clooney)، برد پیت (Brad Pitt) و جولیا رابرتز (Julia Roberts) بازی می‌کردند و حالا استیون سودربرگ برای بازگشتش به سینما یک فیلم با داستانی درباره‌ی سرقتی بزرگ را انتخاب کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

 در فیلم جدید سودنبرگ، Logan Lucky «لوگان خوش شانس»، آدام درایور (Adam Driver) و چنینگ تِیتوم (Channing Tatum) نقش دو برادر را بازی می‌کنند که قصد دارند طی مسابقه‌ی نسکار (nascar) یک سرقت بزرگ را انجام دهند. بر اساس گزارشات سایت ورایتی (Variety) فیلم Logan Lucky «لوگان خوش شانس» در ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. سودنبرگ بیان کرده است که او با کمک یکی از کارکنان سابق کمپانی برادران وانر یک شرکت توزیع جدید پدید آورده است.

این کمپانی حاصل شانزده سال صحبت کردن با دن فلمن (Dan Fellman) بود که یک کمپانی داشته باشیم تا پروژه‌های بزرگ و ریسک دار را توزیع کند. با فیلم Logan Lucky «لوگان خوش شانس» من فیلم مناسب، تیم بازیگری و همکار مناسب را در اختیار دارم تا چندین ایده‌ی شخصیِ خودم را امتحان کنم.

از آن جایی که فیلم لوگان خوش شانس اولین فیلمی کمپانی سودربرگ است پس جای تعجبی ندارد که او سراغ ژانری رفته است که در آن مهارت دارد. هر سه فیلم اوشن توانستند فروش خیلی خوبی در باکس آفیس داشته باشند و بیش تر از ۱٫۱ میلیارد دلار فروش داشتند، ولی فیلم Logan Lucky «لوگان خوش شانس» کمپانی بزرگی مثل برادران وارنر را پشت خود ندارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.