هم بازی شدن جنیفر لارنس و سیارن هیندز در فیلم Red Sparrow

17 February 2017 - 21:00

داستان‌های مهیج جاسوسی همیشه در هالیوود جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. از زمان پیدایش این گونه فیلم‌ها، نویسندگان به دنیای جاسوسی و توطئه‌های سیاسی روی آورده‌اند تا داستان‌هایی دراماتیک و مهیج خلق کنند. از جیمز باند گرفته تا بورن، چیزی نیست که نتواند توجه مخاطبین را جلب نکند، و برخلاف اشباع شدن این نوع فیلم‌ها، به نظر نمی‌رسد این ژانر به این زودی مخاطب خود را از دست بدهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

طی سالیان متمادی، بهترین فیلم‌های مهیج پلیسی ساخته شده‌اند که همانند بسیاری از بهترین فیلم‌های هالیوود، از دنیای ادبیات نشات گرفته اند. استودیوهای فیلم سازی سری فیلم‌های Jack Ryan (جک راین) ساخته تام کلنسی را تولید کرده‌اند، درحالی‌که نویسنده انگلیسی، جان لوکاره، بهترین داستان‌های جاسوسی را نوشته که با کارهایی مانند Tinker Tailor Soldier Spy و The Constant Gardener پیوند خورده‌اند، و هر دو اینها فیلم‌های عالی نیز هستند. بخشی از جذابیت کارهای لوکاره از این امر ناشی می‌شود که او در زمینه‌ی جاسوسی کار می‌کند و بیشتر از آنچه فکرش را بکنید موفق بوده است. جیسون متیو، نویسنده‌ی آمریکایی سه دهه از عمرش را صرف نوشتن بازی Red Sparrow (کبوتر قرمز) کرد که به زودی فیلم آن با بازی جنیفر لارنس پخش خواهد شد.

هنوز زود است که بگوییم این فیلم به موفقیت خاصی دست می‌یابد یا نه، اما رمان آن بعد از انتشار به شدت مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته ولی به نظر می‌رسد ستاره این فیلم به تنهایی بتواند باکس آفیس خوبی برای این فیلم به‌دست آورد. جنیفر لارنس به تنهایی برای جذب مخاطب کافی است اما اضافه شدن هیندز به گروه بازیگران هم به جذبه داستان افزوده است.

فیلم Red Sparrow امسال در تاریخ ۱۰ نوامبر روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.