Cloak and Dagger به مجموعه‌های تلویزیونی مارول پیوست

18 February 2017 - 09:00

شبکه‌ی تلویزیونی Freeform اخیرا لیست کامل هنرمندان مجموعه‌ی Cloak and Dagger «شنل و خنجر» را منتشر‌کرد. این مجموعه‌ی کامیک دراما از مارول، داستان عاشقانه‌ی دو کاراکتر Tandy Bowen (خنجر) و Tyrone Johnson (شنل) را با بازی Olivia Holt «اولیویا هولت» و Aubrey Joseph «اوبری جوزف» را به تصویر‌ می‌کشد. دو نوجوان از نژاد‌های مختلف با دو داستان متفاوت که پس از آشنایی با قدر‌ت‌های ماورائیشان با یکدیگر آشنا می‌شوند. در ادامه‌ با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

تندی “Tandy” با قدرت پرتاب خنجر‌های نورانی و تایرون با قدرت غرق کردن دشمنان در تاریکی شنلش پس از آشنایی با هم، به سرعت تیم قدرتمند خود را تشکیل می‌دهند. Andrea Roth «آندرئا روث» به تازگی در نقش مادر تندی به این مجموعه ملحق ‌شده‌است. همچنین Gloria Reuben «گلوریا روبن» و Miles Mussenden «مایل ماسندن» به ترتیب در تقش مادر و پدر تایرون در این عنوان حضور خواهند‌داشت. Carl Lundstedt «کارل لاندستد»، James Saito «جیمز سایتو» و J.D. Evermore «جی. دی. اورمور» از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

کارگردانی این سریال برعهده‌ی Gina Prince-Bythewood «جینا پرینس بیثوود»، کارگردان فیلم Love & Basketball «عشق و بسکتبال» است و فیلمنامه توسط Joe Pokaski «جو پوکسکی» در مرحله‌ی پیشنویسی است.

این اثر مارول ششمین مجموعه‌ی تلویزیونی از این کمپانی خواهد‌بود که اسمال رسما تایید‌ ‌شده‌است و در کنار عناوین دیگرش از جمله Legion «لژیون»، Iron Fist «مشت آهنین» و The Defenders «مدافعان» که از شبکه نتفلیکس پخش‌ خواهد‌شد، قرار‌دارد.

مجموعه‌ی شنل و خنجر از زمستان سال ۲۰۱۸ به همراه The Inhumans که در ۲۰۱۷ شروع خواهد‌شد، از شبکه ABC پخش خواهد‌شد.

منبع: Darkhorizons.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.