جرد لتو فیلم ۷۷ را کارگردانی می‌کند

18 February 2017 - 19:36

جرد لتو (Jared Leto) بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) قرار است به زودی با همکاری استودیو  پارامونت درامی جنایی با نام ۷۷  را کارگردانی کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جرد لتو بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) جایزه بهترین نقش مکمل مرد را از اسکار به خانه برد. او اخیرا در فیلم جوخه انتحار در نقش جوکر ظاهر شد که با استقبالی معمولی از طرفداران و منتقدان همراه شد.

به تازگی معلوم شده که او قرار است با همکاری استودیو پارامونت فیلم ۷۷ را کارگردانی کند. داستان این فیلم که در سال ۱۹۷۴ در لس آنجلس جریان دارد، به بررسی یکی از معروفترین آدم ربایی‌های تاریخ آمریکا می‌پردازد. در حقیقت این اولین کارگردانی لتو نیست. سال پیش بود که او با کارگردانی یک مستند در جشنواره تورنتو صاحب یک جایزه شد. در ضمن او سال‌ها قبل از اینکه به شهرت برسد، تعداد زیادی کلیپ موسیقی و تجاری را با نام بارتلومیو کوبینز ساخته‌بود. دیوید متیوز (David Matthews) که نویسنده فیلمنامه‌هایی چون نارکوس(Narcos) بوده فیلمنامه این فیلم را با بازنویسی فیلمنامه اوریجینال جیمز الوری (James Ellroy) نوشته است. خط اصلی داستان با محوریت دو مامور پلیس پیش می‌رود  که به یکدیگر ملحق می‌شوند تا تحقیقات خود را درباره پرونده واقعی ربوده شدن پتی هرست آغاز کنند و همزمان از علت قتل بی‌رحمانه یکی از همکاران‌شان در سازمان پلیس لس آنجلس پرده بردارند.

منبع : DARK HORIZON

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.