نظر استودیوی فاکس در مورد لحن فیلم Logan چیست؟

18 February 2017 - 20:00

بعد از سال‌ها حضور در دنیای مردان اکس، هیو جکمن (Hugh Jackman) به پایان دوران کاری خود در نقش وولورین نزدیک شده‌است. او تا به اکنون هشت بار در این نقش از حضور کامل تا حضوری کوتاه، مقابل دوربین رفته است؛ اما نهمین و آخرین هنرنمایی او در این نقش متفاوت از آن چیزی خواهد بود که در گذشته دیده‌ایم. به جایی فیلمی لبریز از صحنه‌های اکشن و شخصیت‌های پرتعداد، Logan تمرکز خود را با چاشنی اکشن کم بر روی این شخصیت نمادین از دنیای مردان اکس خواهد گذاشت تا بتواند خداحافظی مناسبی با آن داشته‌باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع باعث شده‌است که Logan در رده‌بندی سنی بزرگسالان قرار گیرد، چرا که استفاده از خشونت در این فیلم به کرات صورت گرفته‌است. جایی که اکثر فیلم‌ها با بودجه بالا دقیقا در مسیر مخالف این تصمیم حرکت می‌کنند، باعث تعجب بود که فیلم از این روش استفاده کند، به همین دلیل بود که تریلر اول منتشر شده بسیاری از طرفداران را غافل‌گیر کرد. هیاهو و اتمسفر مثبت ایجاد شده پیرامون این فیلم باعث شده‌است به این نتیجه برسیم که تصمیم اتخاذ شده در این مورد تصمیم درستی بوده‌است، اگرچه استودیوی فاکس کماکان در مورد آن دودل است.

در گفتگوی اخیر وراییتی با رئیس این استودیو استیسی اسنایدر (Stacey Snider)، به این موضوع پرداخته شده‌است:

در داخل استودیو آشفتگی‌های بسیاری پیرامون شدت لحن فیلم وجود داشت. داستان فیلم به صورت جدی به موضوع مرگ و زندگی می‌پردازد. الگوی اولیه برای فیلم ژانر وسترن بود و بسیاری از همکاران من در این مورد معترض بودند. در این فیلم با آن وولورین همیشگی روبرو نخواهیم بود، در نظرسنجی‌های اولیه به این نتیجه رسیدیم که این وولورین کسل کننده خواهد بود. آیا مشاهده وولورینی که پیر شده‌است و دیگر دوست ندارد با کسی مبارزه کند جذاب خواهد بود؟

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.