مت دیمون از نقش کوتاهش در فیلم Ocean’s 8 می‌گوید

18 February 2017 - 23:00

فیلم Ocean’s 8 (هشت یار اوشن) آخرین اسپین آف فرنچایز موفق هالیوود است که کمپانی برادران وارنر امیدوار است این فیلم تجدید خاطری از سری مشهور Ocean’s Eleven (11 یار اوشن) باشد. در این سری از فیلم‌ها شاهد حضور بازیگرانی چون جرج کلونی (George Clooney) در نقش دنی اوشن بودیم که با کمک برد پیت (Brad Pitt) در نقش راستی رایان و مت دیمون (Matt Damon) در نقش لاینوس کالدول دست به سرقت‌های بزرگی زدند. Ocean’s Eight همان بنیاد و اساس سابق را دارد با این تفاوت که ساندرا بولاک (Sandra Bullock) به جای کلونی قرار گرفته و گروهی از ستارگان زن همچون کیت بلانشت (Cate Blanchett)، ریحانا (Rihanna)، میندی کالینگ (Mindy Kaling)، Awkwafina، هلنا بونهام کارتر (Helena-Bonham Carter)، ان هتوی (Anne Hathaway) و سارا پولسن (Sarah Paulson) در کنار او بازی می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم توسط گری راس (Gary Ross) کارگردانی شده و نویسنده آن اولیویا میلچ (Olivia Milch) است. Ocean’s 8 خواهر خونسرد دنی اوشن با نام دبی (بولاک) را نشان می‌دهد که گروه فوق‌العاده‌ای از زنان را تشکیل داده تا از Met Gala مشهور نیویورک سی تی دزدی کنند. کمپانی برادران وارنر امسال اولین تصویر دبی و گروهش را منتشر کرد که در واگن مترویی در نیویورک سی تی هستند اما هنوز چیز زیادی از جزئیات فیلم منتشر نشده است.

از آنجایی که دبی به‌عنوان خواهر خونسرد دنی توصیف شده، احتمال حضور کلونی منتفی است اما لاینوس کالدول (مت دیمون) حضور افتخاری (نقش آفرینی کوتاهی) در این فیلم خواهد داشت. پاییز گذشته دیمون حضورش در این فیلم را تأیید کرد و اخیراً در مصاحبه با Collider کمی درباره این نقش آفرینی کوتاه صحبت کرده است:

هنوز جلوی دوربین نرفته‌ام. قرار است این هفته بخش مربوط به من فیلم برداری شود. نقش من در این فیلم خیلی کوتاه است و من فقط داستانی را شرح می‌دهم. داستان این فیلم کلاً حول قدرت این زن می‌چرخد و می‌خواهیم ببینیم این زن ها چکار می‌کنند و من بی‌صبرانه منتظر دیدن این فیلم هستم. می دانید که گری شخص بزرگی است و کارگردانی این فیلم بر عهده اوست، و خودش فیلمنامه را نوشته است. بعضی از هنرپیشه‌های خانم مورد علاقه من هم در این فیلم حضور دارند، برای همین باید صحنه های فوق‌العاده‌ای را شاهد باشیم.

با توجه به حرفهای دیمون که می‌گوید لاینوس فقط برای شرح و تفسیر داستان در این فیلم بازی می‌کند، به نظر می‌رسد او را در اول فیلم ببینیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.