حضور غیرمنتظره برخی چهره‌های آشنا در مأموریت غیرممکن ۶

19 February 2017 - 10:00

وقتی کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie)، نویسنده و کارگردان فیلم Mission: Impossible 6 (مأموریت غیرممکن ۶) آوریل امسال فیلم برداری این فیلم را آغاز کند، اولین کارگردانی خواهد بود که بیش از یک سری از این مجموعه را کارگردانی کرده است. کارگردانانی همچون برایان دی پالما (Brian De Palma)، جان وو (John Woo)، جی.جی. ابرامز (J.J. Abrams) و براد برد (Brad Bird) سکان دار چهار سری از این فیلم بوده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

نظرسنجی‌های مثبت و باکس آفیس خوب فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (مأموریت غیرممکن: ملت یاغی) نشان می‌دهند که فرنچایز IMF به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود. تصویر تام کروز (Tom Cruise) که از یک طرف هواپیما آویزان است هر چیزی که تا به حال از ایتن هانت دیده‌ایم را تغییر می‌دهد. سؤال اصلی اینجاست که ایتن هانت واقعاً کیست؟ چه چیزی باعث سرسختی او می‌شود؟ چرا ما هیچ وقت او را ناراحت ندیده‌ایم؟

مک کوری در مصاحبه‌اش با Empire، در پادکست ۲۵۰، تاریخ آغاز فیلم برداری Mission: Impossible 6 را ۱۰ آوریل در پاریس همراه با تام کروز و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) اعلام کرد. او همچنین خبر از حضور برخی از شخصیت‌های قبلی این فیلم داد، هرچند این افراد آنهایی نیستند که ما انتظار برگشتشان را داریم. در این پادکست کاملا مشخص است که رابطه او و تهیه کننده و بازیگر کار، تام کروز، بسیار خوب است. وقتی از او درباره برنامه‌اش برای این هواپیما پرسیده شد، او به تصمیم اخیرش برای پریدن از چیزی مهیج‌تر اشاره کرد:

 

من سراغ تام رفتم و عکسی را به او نشان دادم. تام عکس را نگاه کرد و گفت: “این فوق‌العاده است. می‌خواهم ازش بپرم.” این یعنی می‌توانم تام را ببینم که در حال پریدن از آن است.

قرار نیست تمامی صحنه‌های M:I 6 اکشن باشند، بنا بر گفته‌ی کارگردان این فیلم، بزرگ‌ترین تغییر را در سری جدید این فیلم می‌بینیم که به‌طور عجیبی شروع می‌شود و آغاز اکشن ندارد. مک کوری می‌گوید:

من پنج سری از این فیلم را دیده‌ام و هنوز نمی‌دانم ایتن هانت کیست. می‌خواهم در این فیلم او را بشناسم و بُعد احساسی از او را به نمایش بگذارم. خوشحالم که تام با آغوشی باز از این موضوع استقبال کرده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    کلا به جز قسمت دوم همه اش خوب بود. قسمت دوم اکشنش بیش از اندازه نمایشى و به جاش داستانش بیش از اندازه لاغر بود.