ساموئل ال جکسون احتمالا در Captain Marvel حضور خواهد‌داشت

19 February 2017 - 09:00

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) تا به امروز خدمات بسیاری به کمپانی MCU ارائه کرده‌است. اولین نسخه‌ی Iron Man «مرد آهنین» که در پایان شیطنت‌آلود خود ساموئل ال جکسون را در سکانسی کوتاه پس از تیتراژ پایانی برای حضور در فیلم Avengers «انتقام‌جویان» تایید‌کرد که در نقش نیک فیوری (Nick Fury) ظاهر‌شد. پس از آن وی را در چندین عنوان ابر‌قهرمانی مارول از جمله Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» در همین نقش‌ به صورت پررنگ‌تری دیدیم. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

اخیرا جکسون همانطور که در عنوان بعدی مارول، Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز حضو‌ر‌نداشت، کمتر دیده‌ می‌شود. همچنین حضور وی در عنوان بعدی انتقم‌جویان (Avengers: Infinity War) هنوز تایید نشده‌است. اما این کمرنگ‌شدن قطعا موقتی خواهد‌بود.

طی اخبار منتشر‌شده از وبسایت خبری “We Got This Covered” جکسون درباره‌ی درگیری‌هایش با پروژه‌های جدید مارول سخن‌ گفته‌است. وی همچنین دربا‌ره‌ی نقش‌آفرینی به عنوان نیک‌ فیوری در فیلم مستقل آن ابراز‌علاقه کرده‌است و به صورت دو پهلو حضور کاراکتر نیک فیوری را در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» اعلام کرده‌است. متاسفانه مشغولیت مارول فعلا امکان ساخت عنوان مستقل نیک فیوری را فراهم‌نکرده‌است اما ظاهرا جکسون درگیر فیلمنامه‌نویسی عنوان کاپیتان مارول نیز بوده‌است. جکسون تا به حال در نه عنوان از کمپانی مارول درگیر شده‌است که در هفت عنوان از آنها نقش‌آفرینی نیز کرده‌است.

عنوان مستقل نیک فیوری نیز فیلمی است که خبرنگاران و طرفداران کمپانی مارول انتشار آن را پیش‌بینی کرده‌اند. مخصوصا از حضور جکسون در کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، کاراکتر نیک به‌گونه‌ای گسترش‌ یافت که پتانسیل ساخته‌شدن عنوانی مختص آن را بدست‌آورد، همچنین طرفداران مارول از این عنوان مشتاقانه استقبال خواهند‌کرد. متاسفانه مارول در سال آینده تمرکز خود را بر عناوین ابر‌قهرمانی و ساختن دنباله‌ی فیلم‌های موفقش گذاشته و از آن جایی که آثار این کمپانی در حال میل‌کردن به سمت فیلم‌های تخیلی است، در‌گیر کردن کاراکتر نیک با وجود پروژه‌های اخیر مارول، اوضاع را پیچیده‌تر خواهد‌کرد. با این حال جایگاه این عنوان مستقل در پروژه‌های آینده‌ی مارول امری انکار‌ناپذیر است.

 فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» در ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.