تریلر نهایی Wonder Woman احتمالاً به‌زودی منتشر گردد

18 February 2017 - 23:59

یکی از نقات قوت فیلم ضعیف Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، حضور شخصیت زن شگفت‌انگیز با بازی گل گدوت (Gal Gadot) بود. وی با فیزیک اندامی مناسب خود، به خوبی این نقش اکشن را اجرا کرد و طبیعی است که انتظارات طرفداران این شخصیت از نخستین فیلم مستقل او که با نام Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» شناخته می‌گردد بسیار بالا باشد. فیلم اشاره شده به یکی از فیلم‌های مورد انتظار جهان سینمایی DC در سال ۲۰۱۷ میلادی تبدیل شده است و در آن شاهد نخستین ماجراجویی‌های این ابرقهرمان در خارج از سرزمین مادریش، Themyscira، خواهیم بود. با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین نمایش‌های «زن شگفت‌انگیز» توانسته به خوبی توجه علاقه‌مندان را به آن جلب کند و آن را به یکی از سردمداران فیلم‌های DC تبدیل کند. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی این فیلم را که شامل فهرست هنرپیشگانی کاربلد می‌شود، را برعهده دارد. با تاوجه به این نکته که اکران گسترده‌ی فیلم مورد بحث از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد، احتمالاً به‌زودی شاهد انتشار تریلر نهایی آن باشیم.

Trailer Track اخیراً گزارش کرده است که تریلر جدید فیلم «زن شگفت‌انگیز» طبقه‌بندی شده است. آن‌ها بر این عقیده‌اند که این ویدئو، تریلر نهایی این فیلم خواهد بود؛ اما تنها ۱ دقیقه و ۶ ثانیه زمان دارد که آن را کوتاه‌تر از تریلر‌های رایج می‌کند. احتمالاً این آخرین تریلر از این فیلم برای منطقه‌ی آمریکاست و با توجه به طبقه‌‌بندی آن، احتمالاً در زمان اکران فیلم Logan «لوگان» شاهد آن باشیم.

اگرچه انجام این امر از سوی استودیوی «برادران وارنر» ممکن است که تعجب‌آور تلقی گردد چراکه انتشار تریلر نهایی سه ماه پیش از آغاز اکران فیلم مورد بحث صورت خواهد گرفت. تاکنون تنها دو تریلر (با احتساب تریلر به نمایش درآمده در کمیک-کان سال گذشته میلادی) از فیلم «زن‌ شگفت‌انگیز» منتشر شده است که البته شاهد انتشار تعدادی تریلر‌ بین‌المللی نیز از آن بوده‌ایم که تنها در موارد جزئی با تریلر اصلی تفاوت‌هایی داشته‌اند.

با وجود اینکه علاقه‌مندان این فیلم مشتاقانه منتظر دیدن صحنه‌هایی بیشتر از آن هستند، اما این تصمیم «برادران وارنر» می‌تواند به خاطر عدم تکرار اشتباهاتی باشد که بر سر فیلم «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» انجام دادند؛ چراکه تریلرهای متعدد انتشار یافته از آن، منجر به لو رفتن بخش اعظم وقایع داستان این فیلم شد.

فیلم مورد انتظار «زن شگفت‌انگیز» از روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ (۲ ژوئن ۲۰۱۷) به سالن‌های سینما خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.