فصل هفت سریال Game of Thrones گسترده تر از یک فصل عادی است

19 February 2017 - 22:00

تنها چند ماه تا پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) باقی مانده است. این موضوع از یک طرف علاقمندان این سریال را هیجان زده کرده و از طرف دیگر از به پایان رسیدنش ناراحت کرده است. اتفاقات زیادی در این فصل در انتظار مخاطبین است. دنریس (امیلیا کلارک Emilia Clarke) سرانجام به وستروس می‌رسد و جان اسنو (کیت هرینگتون Kit Harington) را ملاقات می‌کند و اژدهاهایش را برای مبارزه آزاد می‌سازد. میسی ویلیامز (بازیگر نقش آریا) هم خبر از هیجانی بودن این فصل داده است. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

حالا که فیلم برداری بعضی از شخصیت‌ها آغاز شده، بازیگران این سریال می گویند بعد از وقفه کوتاهی که صورت گرفته بود و با آغاز فیلم برداری فصل پایانی این سریال احساس تغییر می‌کنند و قول صحنه‌های جالبی را به مخاطبین این فصل می‌دهند.

در مصاحبه با Mashable چند تن از ستارگان این سریال از احساسشان درباره نزدیک شدن به روزهای پایانی این پروژه عظیم و طولانی گفتند. آلفی آلن (Alfie Allen)، بازیگر نقش تئون گریجوی، گفت که سرعت کار تغییر چندانی نداشته اما قطعاً به دلیل تمام شدن این سریال، حس ناراحت کننده‌ای در میان ما جریان دارد. لیام کانینگهام (Liam Cunningham) بازیگر نقش سر داووس، گفته‌ی آلفی را تأیید کرد و گفت در موقع فیلم برداری فشار بیشتری روی ما هست:

 

حین کار، کمی همه چیز عجیب غریب شده و این باعث افزایش و فشار کار گردیده است. من هیچ‌وقت در چنین پروژه سنگینی نبوده‌ام. تمام عوامل این سریال مثل خانواده‌ام هستند و دلم واقعاً برای تک تک آنها تنگ می‌شود.

بازیگران این سریال سخت تلاش می‌کنند چیزی را لو ندهند و از طرفی می گویند در این فصل همه چیز پیچیده و دشوارتر می‌شود. کانینگ می‌گوید:

 

می دانید که به پایان کار نزدیک می‌شویم و در حال فیلم برداری فصل هفتم هستیم، بدون اینکه چیزی را آشکار کنم، فقط می‌توانم بگویم همه چیز سخت‌تر می‌شود.

 

جیکوب اندرسون (Jacob Anderson) بازیگر نقش گری ورم نیز به وقوع اتفاق بزرگی اشاره کرد:

تعجب می‌کنم چگونه هفت قسمت از این فصل ساخته شده، چون به نظر من این فصل نرمالی نیست، بلکه فصل عظیم و بزرگی است.

 

آلن نیز درباره انتظار طرفداران این سریال می‌گوید:

این فصل فوق‌العاده خواهد بود و قطعاً همگان را متعجب خواهد ساخت. هنوز همان تم قبلی در سریال وجود دارد و شخصیت‌هایی که قبلاً با هم ملاقات نداشتند، اینجا به هم می‌رسند.

این صحبت‌ها قطعاً هیجان مخاطبین را برای دیدن این فصل بیشتر می‌کنند. صحبت‌های آلن درباره‌ی مسیر زندگی شخصیت‌ها اشاره به برخورد دنریس و جان اسنو دارد هرچند احتمالاً صحنه‌های جذاب‌تر دیگری نیز در انتظار مخاطبین هستند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    هایپم دیگه رسید به سقف :)
    امیدوارم مارتین هم یه حرکتی در جهت انتشار ۲تا کتاب باقی مونده بزنه !