حضور احتمالی ستاره‌‌ی Stranger Things در Avengers: Infinity War

20 February 2017 - 09:00

دو عنوان مشهور مارول به تازگی در نسخه‌های جدید خود، همچنان با موفقیت در حال گسترش هستند. از طرفی به‌تازگی مجموعه‌ی Stranger Things «چیزهای عجیب» در نتفلیکس در حال پیشرفت چشمگیری است. بخش عظیمی از موفقیت این مجموعه بخاطر حضور Millie Bobby Brown (ملی بابی براون)، ستاره‌ی این سریال در نقش الیوِن، است. براون با شروع فعالیت در این مجموعه با وجود درگیری زیاد، در عنوان Godzilla: King of Monsters «گودزیلا، پادشاه هیولاها» که برای انتشار در سال ۲۰۱۹ در‌ مرحله‌ی پیش تولید است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

با این‌حال همکاری با کمپانی مارول گزینه‌ی مناسبی برای براون محسوب می‌شود. اخیرا شایعتی مبنی بر حضور وی در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» پخش‌ شده‌است. همچنین عکسی در صفحه‌ی برادران روسو از براون در کنار آنها منتشر شده‌است. از طرفی با درنظر گرفتن محل زندگی بابی براون و محل فیلم‌برداری این نسخه از انتقام‌جویان احتمال یک ملاقات ساده در حین فیلم‌برداری نیز منطقی به‌نظر می‌رسد. همچنین اگر همکاری براون با مارول ‌ در این عنوان قطعی باشد، احتمال درز کردن چنین عکسی قبل از تایید کمپانی بسیار کم‌است.

با این حال استخدام ملی بابی براون توسط کمپانی مارول برای ایفای نقش غیرمنطقی نخواهد‌بود. این کمپانی فیلتر‌هایی برای جذب بازیگر در آثار خود در نظر گرفته‌است که با وجود موفقیت‌های اخیر براون، تمامی فاکتور‌‌ها برای همکاری با مارول را داراست. همچنین احتمالات دیگری برای براون در حضور در مجموعه‌ها یا فیلم‌های دیگری از این کمپانی می‌توان درنظر گرفت. اما با توجه به عدم انتشار تاییدیه‌های‌ رسمی و پست منتشر شده، احتمال حضور وی در نسخه‌ی جدید انتقام جویان وجود‌دارد. با این حال انتظار می‌رود مارول به زودی اخباری در این زمینه منتشر‌کند و تا رسمی نشدن اخبار، حساب کردن بر روی شایعات این‌چنینی غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت در ۴ مه سال ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) منتشر خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.