اطلاعاتی از فیلم Rampage منتشر شد

20 February 2017 - 19:00

بی‌شک در حال حاضر دواین جانسون (Dwayne Johnson) پرمشلغه‌ترین بازیگر هایوود محسوب می‌شود. این کشتی‌گیر سابق از جذابیت خود برای افزایش محبوبیتش استفاده کرد و حالا او به یکی از بزرگترین نام‌های سینمای هالیوود تبدیل شده است. طی سال‌های گذشته جانسون در پروژه‌های مختلفی حضور داشته است، ولی حالا او به نقش اول بسیاری از فیلم‌ها تبدیل شده است و در روند پیش برد بسیاری از فیلم‌ها نیز تاثیر گذار است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود فیلم‌های Jumanji «جومانجی»، baywatch و اربتطش با کمپانی برادران وارنر، دواین جاسنون ترسی از این ندارد که به سراغ اقتباس لایو اکشن Rampage «خشم» نرود. در این اقتباس از بازی‌ کامپیوتری ما راک را خواهیم دید که با هیولاهایی بزرگ روبرو خواهد شد و تلاش می‌کند به آن‌ها کمک کند.

دواین جانسون در اینستاگرام خود خبر از مذاکره‌ای شش ساعته با سران کمپانی وارنر داد و در کنار آن بیان کرد که چه نقشی در فیلم خواهد داشت و فیلمبرداری آن در چه تاریخی شروع خواهد شد. راک نقش رئیس گروهی ضد شکار قانونی در رواندا  (Rwanda) بازی می‌کند و دلیل این که این مقام را دارد این است که یک نخستی شناس است، او همچنین بیان کرد که فیلمبرداری Rampage «خشم» در ماه آپریل آغاز خواهد شد.

من در روز جمعه نشستی شش ساعته با سران کمپانی وارنر، کارگردان و نویسندگان فیلم داشتم و بر روی فیلمنامه صحبت می‌کردیم. با این که این نشست خیلی طول کشید، ولی این موضوع برای موفقیت فیلم اهمیت دارد. نکته‌ای که همه قبول داشتند این است که من اعتماد مخاطبین خود را جلب کرده‌ام و آن‌ها به من اعتماد دارند تا در سفری حماسه‌ای همراه من باشند. چیزی که همه‌ی ما به آن باور داریم آن است که برای موفق شدن به همبستگی نیاز است.

دیگر بازیکرانی که در Rampage «خشم» حضور دارند نائومی هریس (Naomie Harris)، جو مانگالینو (Joe Manganiello) و مارلی شاتون (Marley Shelton) هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.