تیلدا سوینتون بیشترین شانس را برای بازی در نقش Doctor Who دارد

20 February 2017 - 19:00

پس از اعلام جدایی پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) از نقش دکتر در سریال کلاسیک علمی تخیلی بریتانیا، Doctor Who، گمانه‌زنی‌ها کماکان پیرامون بازیگر بعدی این نقش ادامه دارد. نقش اول این سریال به صورت مداوم تغییر می‌کند، چرا که در داستان سریال، دکتر با حفظ شخصیت، خود را احیا و در قالب ظاهری جدید، بازمی‌گردد. از زمان آغاز سریال تا به اکنون، تمام شخصیت‌های دکتر در این سریال مرد بوده‌اند که این موضوع باعث شده‌است این احتمال به وجود آید که دکتر بعدی یک زن خواهد بود. بازیگران احتمالی برای حضور در این نقش شامل هیلی اتوِل (Hayley Atwell)، فرانسیس دلاتور (Frances De La Tour) و اولیویا کلمن (Olivia Coleman ) می‌شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

علی‌رغم فشار طرفداران برای استفاده از بازیگر زن در این نقش، اخیرا تمام توجهات به سمت بازیگر سابق جیمز باند، بن ویشاو (Ben Whishaw) روانه شده‌بود. اما به تازگی نام کاندید جدید برای بازی در این نقش مطرح شده‌است که با خواسته طرفداران همسو است.

به گزارش Bookie Ladbrokes، بازیگر فیلم اخیر Doctor Strange، تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) از شانس بالایی برای قرار گرفتن در این نقش برخوردار است. نفر بعدی در لیست نامزدهای احتمالی، ویشاو است که کماکان از شانس خوبی برخوردار است.

فصل دهم سریال Doctor Who که آخرین بار کاپالدی را در نقش دکتر خواهد دید، در تاریخ ۲۶ فروردین سال آینده پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.