هیو جکمن با بازی دیگران در نقش ولورین مشکلی ندارد

21 February 2017 - 18:00

هیو جکمن (Hugh Jackman) برای ۱۷ سال و از سال ۲۰۰۰ با فیلم مردان ایکس در نقش یکی از بهترین شخصیت‌های ابرقهرمانی، ولورین (Wolverine)، نقش آفرینی کرده است و حالا قرار است برای آخرین بار در فیلم Logan «لوگان» نقش ولورین را بر عهده داشته باشد. در طی این سال‌ها شصخیت‌های این  دو نفر به هم وصل شده است و به نقطه‌ای رسیده‌ استکه هیچ بازیگر و شخصیتی نتوانسته به آن  برسد. بعد از این که چند سال پیش هیو جکمن اعلام کر که فیلم بعدی مردان ایکس آخرین نفش آفرینی او در این جهان محسوب می‌شود طرفداران هیجان زیادی داشتند تا بدانند تا جیمز منگولد (James Mangold)، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم، برایشان چه آماده کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم لوگان تا به حال نقدهای خوبی دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که آخرین نقش آفرینی هیو جکمن در سری مردان ایکس و شخصیت ولورین بهترین کار او باشد. حالا یک سوال برای همه به وجود آمده است و طرفداران می‌خواهند بدانند که آیده‌ی این شخصیت چه خواهد شد؟

هیو جکمن در مصاحبه‌ای که چندی پیش  داشت بیان کرد که او با دیدن بازیگر دیگری در نقش ولورین مشکلی ندارد.

این شخصیت به راه خود ادامه خواهد داد و یک بازیگری دیگر در این نقش حاضر خواهد شد (او تاکید دارد که با این موضوع مشکلی ندارد)؛ البته مگر این که دنیل دی لوئیس (Daniel Day-Lewis) نقش را برعهده گیرد و برای بازی در نقش ولوین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شود، در این صورت من با این موضوع یکم مشکل خواهم داشت.

این اولین باری نیست که هیو جکمن در این باره صحبت می‌کند، او در سال ۲۰۱۵ هم بیان کرده بود که دوست دارد تام هاردی (Tom Hardy) بعد از او نقش ولورین را بازی کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.