تریلر جدید King Arthur منتشر‌ شد

21 February 2017 - 16:00

در ادامه‌ی تیزر‌های منتشر‌شده در مراسم کامیک‌-کان ۲۰۱۶ در سن دیگو، اولین تریلر کامل عنوان King Arthur: Legend Of The Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» منتشر‌شد. این عنوان فانتزی-حماسی هیجان‌انگیز که بر اساس افسانه‌های دوره آرتور ساخته‌ شده‌است، توسط Guy Ritchie (گای ریچی) کارگردانی می‌شود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

در این فیلم ماجرا‌های آرتور از خیابان‌ها تا تخت‌ پادشاهی، با بازیگری Charlie Hunnam (چارلی هونام) به تصویر‌ کشیده‌ می‌شود. با قتل پدر آرتور (Eric Bana)، ورتایگرن (Jude Law) عموی وی قدرت را بدست می‌گیرد و هویت آرتور را از او مخفی می‌کند. آرتور بدون اینکه بداند پادشاهی متعلق به وی است، زندگی سختی را از کوچه‌های شهر آغاز می‌کند و زمانی که شمشیر افسانه‌ای را از سنگ بیرون می‌آورد، مسیر زندگی‌اش عوض شده و خواه و ناخواه در راه سرنوشت جدیدش قرار می‌گیرد.

از دیگر هنرمندان این عنوان می‌توان به Astrid Berges-Frisbey (آسترید برژه-فریسبه)، Djimon Hounsou (جایمن هانسو) و Aidan Gillen (آیدان گیلن) به عنوان نقش ‌مکمل، اشاره‌کرد. تاریخ اکران ۱۲ مه امسال (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) اعلام ‌شده‌است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Darkhorizons.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.