فیلم Kong: Skull Island پس از تیتراژ پایانی ادامه خواهد داشت

21 February 2017 - 23:50

استفاده از سکانس پس از تیتراژ پایانی پدیده‌ای جدید در سینمای هالیوود نیست و قبل از مطرح شدن آنها توسط فیلم‌ها ابرقهرمانی، از این روش در برخی فیلم‌ها استفاده شده‌است. استودیوی مارول در استفاده از سکانس‌های میان تیتراژی و پایان تیتراژی اسم و رسمی را برای خود دست و پا کرده‌است و با استفاده از آنها فیلم‌ها و پروژه‌های بعدی خود را معرفی می‌کند. دنیای مردان اکس از استودیوی فاکس نیز از همین روش برای معرفی فیلم‌های آینده خود و جهت گیری آنها استفاده می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این روزها با گسترش ایده‌ جهان‌های مشترک در سینمای هالیوود و بلاک باسترهای پرهزینه‌اش، به نظر می‌رسد فیلم‌های بیشتری قصد دارند از این تکنیک استفاده کنند. یکی از این فیلم‌ها که قرار از سکانس پایان تیتراژ بهره ببرد Kong: Skull Island خواهد بود. بعد از حضور در نمایشی خصوصی از این فیلم، کلوین چاوز (Kellvin Chavez) سردبیر و رئیس خبرگزاری Splash Report، در حساب کاربری خود در توئیتر از این موضوع پرده برداشت که فیلم سکانسی را پس از پایان تیتراژ به نمایش می‌گذارد که ارزش چند دقیقه صبر کردن را دارد:

مخاطب من طرفداران دنیای کانگ هستند! یادتان باشد که پس از مشاهده فیلم Kong: Skull Island منتظر سکانس پس از تیتراژ آن بمانید. قول می‌دهم که از این کار پشیمان نخواهید شد. این سکانس بسیار بسیار فوق‌العاده است و شما را شگفت زده خواهد کرد.

فیلم Kong: Skull Island در تاریخ ۲۰ اسفند سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScrennRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.