تصویری از بازیگران فیلم Han Solo منتشر شد

23 February 2017 - 14:00

بیش از یک میلیارد دلار فروش فیلم Rogue One ثابت کرد که افراد زیادی مایل به تماشای داستان‌هایی خارج خط داستانی اسکایواکر (Skywalker) هستند و این موضوع به لوکاس فیلم (Lucasfilm) این اجازه را می‌دهد تا اسپین آف‌هایی بیشتری در این کهکشان عظیم بسازد. هنوز معلوم نیست که کدام فیلم بعد از اکران فیلم نهم جنگ ستارگان در سال ۲۰۱۹ ساخته خواهد شد، ولی چند وقتی است که طرفداران با علاقه اخبار فیلم هان سولوی (Han Solo) جوان را به کارگردانی فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) پیگیری می‌کنند. فیلمبرداری این فیلم از آخر ماه ژانویه شروع شده است و دیزنی موفق بود تا یک تیم بازیگری عالی برای فیلم جمع کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تصویری از فیلم Han Solo منتشر شده است که در آن بیشتر بازیگران اصلی حضور دارند و تصویر درون سفینه‌ی میلنیوم فالکون (Millennium Falcon) گرفته شده است. شما می‌توانید این تصویر را در پایین مشاهده کنید.

آلدن اهرنریچ (Alden Ehrenreich) نقش هان سولو و دونالد گلاور (Donald Glover) نقش لاندو کلاریسیان (Lando Calrissian)را بازی می‌کنند. امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نقش اول زن فیلم و وودی هارلسون (Woody Harrelson) نقش الگو و استاد هان سولو را دارد. فیبی ولتر برج (Phoebe Waller-Bridge) و تندی نیوتن (Thandie Newton) دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند که لوکاس فیلم اطلاعاتی خاصی درباره‌ی آن‌ها منتشر نکرده است.

البته تندی نیوتن در این تصویر حضور ندارد، ولی لوکاس فیلم تایید کرده است که او جزئی از تیم اصلی بازیگران است. تاریخ رسمی اکران فیلم هان سولو در سال ۲۰۱۸ قرار دارد، ولی شایعاتی وجود دارند که خبر از علاقه‌ی لوکاس فیلم به انتقال این تاریخ به دسامبر سال جاری می‌دهند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.