پاسخ کارگردان Thor: Ragnarok به منتقدین این فیلم

23 February 2017 - 10:00

با رونق یافتن ژانر سوپر قهرمانی، هنوز محدودیت‌ها و چالش‌هایی متوجه این ژانر است. اگرچه دنیای مارول با فیلم Iron Man (مرد آهنی) زمینه را برای حضور فیلم‌هایی از این دست هموار ساخته، تولید فیلم‌های سوپر قهرمانی به همراه فیلم‌های علمی تخیلی و اکشن دچار کشمکش‌هایی شده است. مارول با تولید فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) گام کامیکی در این زمینه برداشت که تحسین خیلی‌ها را برانگیخت و به موفقیت مالی خوبی دست یافت اما به روز رسانی فرنچایزهایی مانند Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکایی: سرباز زمستان) و Jessica Jones (جسیکا جونز) در شبکه نتفلیکس باعث تاریکی این فیلم‌ها شد. بعضی از استودیوهای فیلم چند ژانر اکشن و کامیک را در یک فیلم با هم بکار می‌گیرند. با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله جدید Thor تحت عنوان Thor: Ragnarok در حال تبدیل شدن به یکی از همین دست فیلم‌هاست. این فیلم که قهرمانش با هالک مبارزه می‌کند، طبق گفته‌ی ستاره‌اش تام هیدلستون (Tom Hiddleston) “خنده دارترین شکل” ممکن از Thor تا به امروز است. با اینکه مارول امتحانش را در بخش کامیک پس داده اما به نظر می‌رسد صحبت‌های هیدلستون واکنشاتی به همراه داشته است تا جایی که یکی از طرفداران موضوع را مستقیماً با کارگردان فیلم، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) مطرح کرده است.

طرفداران این فیلم در توییتر از وایتیتی درباره‌ی انتقادهای صورت گرفته از بُعد کامیک فیلمش پرسیدند. پاسخ این کارگردان در یک پست به یکی از طرفداران این بود: “بالاخره بعضی‌ها احتیاج دارند به یک چیزی بخندند دیگه“، اما در پست دیگری شاهد پاسخ شدیدالحن او هستیم. می‌توانید هردو توییت او را در تصویر زیر ببینید.

جای تعجب ندارد که Ragnarok کامیک خواهد بود و وایتیتی جواب منتقدین را با لحن کنایه آمیزی داده، چون این کارگردان به خاطر کارگردانی و نویسندگی پروژه‌های کامیک در کشورش، زلاند نو، مشهور است. فقط می‌توان گفت اگر Ragnarok حالت کامیک و منحصر به فرد کارگردانش را نداشته باشد، باید به آن شک کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.