گرفتن امتیاز فیلم The Irishman توسط Netflix

23 February 2017 - 20:30

پس از شکست تجاری فیلم Silence «سکوت» به تهیه‌کنندگی کمپانی پارامونت و کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)،  کمپانی پارامونت از ساخت فیلم جدید اسکوسیزی انصراف داد و نتفلیکس حق تولید و انتشار این فیلم را به‌دست‌آورد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم The Irishman «مرد ایرلندی» که ساخت آن قرار بود در سال ۲۰۰۸ رخ دهد، نزدیک به یک‌دهه است که به تاخیر افتاده‌است. در تصمیمی جدید قرار بود این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما پس از شکست تجاری فیلم سکوت، استودیو پارامونت انصراف داد تا باز هم ساخت این فیلم به تاخیر بخورد. این بار نتفلیکس وارد کار شده تا این پروژه را به دست بگیرد. اخیرا اخباری توسط خبرگزاری ایندی وایر، منشر شده‌بود که کمپانی سرگرمی STX، وابسته به نتفلیکس که در آسیا حضور دارد، وظیفه تولید و انتشار چندین فیلم بین‌المللی بزرگ را در دستور کار خود قرار داده‌است. به نظر می‌رسد که شبکه استریم نتفلیکس پس از موفقیت‌هایی که در تولید سریال‌هایی همچون  Defenders ، Orange Is The New Black و The Crown  داشته‌، کم کم شرایط را برای ورود خود به عرصه تولید فیم‌های سینمایی مهیا می‌سازد.

داستان مرد ایرلندی راجب به یک مافیای معروف به نام فرانک شیرن (Frank Sheeran) است که به دنبال فردی مفقود شده به نام جیمی هوفا (jimmy hoffa) می‌گردد. این فیلم از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته چارلز براندت (Charles Brandt) اقتباس شده‌است. همچنین استیو زیلیان (Steven Zaillian) که فیلمنامه‌هایی همچون Gangs of New York «دارو دسته نیویورکی‌ها»، Schindler’s List «فهرست شیندلر»  و Moneyball «مانی‌بال» را نوشته‌است، فیلمنامه مرد ایرلندی را به نگارش درخواهد آورد. این نهمین همکاری اسکورسیزی و رابرت دنیرو است , آل پاچینو ، دیگر بازیگر سرشناس این فیلم خواهد بود.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.