هیو جکمن: فیلم ولورین و ددپول ساخته نخواهد شد

23 February 2017 - 21:30

در حالی که فیلم‌های ابرقهرمانی در بهترین دوره‌ی خود قرار دارند و از همیشه محبوب‌تر شده‌اند، ولی شناخته شده‌ترین بازیگر کمپانی فاکس، خدافظی کردن دارد. بعد از ۱۷ سال حضور داشتن در فیلم‌های مختلف، هیو جکمن (Hugh Jackman) تصمیم گرفت تا چنگال‌های خودش را آویزان کند. سال قبل فاکس با اجازه دادن ساخت فیلم Deadpool که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) تهیه کننده و ستاره‌ی آن بود توانست یک شخصیت محبوب دیگر را بر روی پرده‌ی سینما بیاورد. فرصت بسیار خوبی وجود دارد که فاکس فیلمی بسازد که این دو بازیگر و شخصیت‌های ددپول و ولورین در آن حضور داشته باشند؛ اما به نظر می‌درسد که این اتفاق رخ نخواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران علاقه زیادی داشتند تا همچین فیلمی ساخته شود و به نظر می‌رسید که احتمال ساخته شدنش نیز وجود داشت، ولی هیو جکمن در مصاحبه‌ای در فیسبوک بیان کرد که امکان ندارد فیلم ددپول و ولورین ساخته شود.

نه این فیلم ساخته نمی‌شود و باید بگم که رایان در حال حاضر بیرون خانه‌ی من می‌خوابد (خنده). اگر این فیلم ۱۰ سال پیش ساخته می‌شد داستان فرق می‌کرد، ولی من از ۲/۵ سال پیش می‌دانم که Logan «لوگان» آخرین فیلم من خواهد بود. در اولین صحبتی که با جیمز منگولد (James Mangold) داشتم به او گفتم که این آخرین فرصت من هست. بلافاصله بعد از آن که که او ایده‌ای مناسب پیدا کرد ما کار بر روی داستان را شروع کردیم. من بیش از هر زمان دیگه‌ای برای فیلم لوگان هیجان زده بودم، ولی زمان خدافظی رسیده است. باید به ددپول هم بگم که به راه خودت ادامه بده و کارت درسته، تو به من نیازی نداری.

این فرصت بسیار خوبی بود که به نظر می‌رسد از دست رفته است. یکی از دلایلی که فیلم ولورین و ددپول ساخته نخواهد شد این است که شوخی‌های موجود در فیلم ددپول با فضای فیلم لوگان همخوانی ندارند و باعث کم شدن اثر فضاسازی‌های آن می‌شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.