تاریخ انتشار نسخه‌ی بلوری Rogue One: A Star Wars Story مشخص شد

23 February 2017 - 21:00

پس از اکران موفق فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» و کسب درآمد بیش از یک میلیارد دلاری آن در گیشه‌های سراسر جهان، طرفدارانی که موفق به دیدن آن در سینماها نشده‌اند، منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار نخستین نسخه‌ی فرعی سری محبوب «جنگ ستارگان» در شبکه‌ی نمایش خانگی هستند. حال، تاریخ انتشار سمی نسخه‌های بلوری این فیلم در نمایش خانگی مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌های بلوری فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» در یکی از روزهای سه‌شنبه ۸ فروردین ۹۶ (۲۸ مارس) یا سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۹۶ (۴ آوریل) منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که استودیوی «لوکاس‌فیلم» تصمیم دارد به تکرار برنامه‌های موفقیت‌آمیز قبلی خود در قبال این سری محبوب بپردازد و نسخه‌های بلوری فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» را از روز ۱۵ فروردین ۹۶ (۴ آوریل) وارد بازار کند. بنابراین، تاریخ انتشار دومی که در شایعات قید شده بود، به حقیقت پیوسته است.

بنابر گزارش Star Wars News Net، خرده‌فروشی «بست بای» اقدام به فهرست نسخه‌های بلوری فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» در وب‌سایت خود برای عرضه در روز ۱۵ فروردین ۹۶ (۴ آوریل)، کرده است. گفته می‌شود که نسخه‌های دیجیتالی این فیلم یک هفته پیش از انتشار نسخه‌های بلوری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

جشن بزرگ جنگ ستارگان، از سوی «لوکاس‌فیلم» در روزهای پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۹۶ (۱۳ آوریل) الی یک‌شنبه ۲۷ فروردین ۹۶ (۱۶ آوریل) برگزار خواهد شد؛ بنابراین این استودیو تصمیم دارد تا با عرضه‌ی نسخه‌های بلوری فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» پیش از این جشن، تمرکز تبلیغاتی خود را بر روی فیلم مورد انتظار Star Wars – Episode VIII: The Last Jedi «جنگ ستارگان – قسمت هشتم: آخرین جدای» قرار دهد. گفته می‌شود در جریان این جشن، شاهد انتشار نخستین تریلر این فیلم خواهیم بود.

با وجود مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه‌های خانگی فیلم «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان»، علاقه‌مندان منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه‌های سه بعدی آن در بازار هستند که متاسفانه استودیوی «لوکاس‌فیلم» هنوز تصمیم خود را در این خصوص علنی نکرده است. اما با توجه به اینکه نسخه‌های سه بعدی فیلم قبلی این سری، یعنی Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود»، از ماه نوامبر ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار شدند، احتمالاً شاهد عرضه‌ی نسخه‌های سه بعدی «یک سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» در ماه نوامبر ۲۰۱۷ باشیم.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.