احتمال حضور آنجلینا جولی در Maleficent ۲ وجود دارد

23 February 2017 - 22:30

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) با بازی در فیلم Maleficent، ساخته شده توسط کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۴، به بالاترین نقطه در زمینه‌ی بازیگری خود رسیده بود. maleficent فیلمی فانتزی بر اساس داستان زیبای خفته است که داستان آن حول ملکه‌ای شیطانی با بازی آنجلینا جولی روایت می‌شد که توانست ۷۵۸ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد. بعد از موفقیت این فیلم آنجلینا جولی در موقعیتی قرار گرفت که می‌توانست هر کار که دوست دارد در هالیوود انجام دهد.  جولی تصمیم گرفت که بازیگری را کنار بگذارد و دو فیلم Unbroken و By the Sea را کارگردنی کرد. در ادامه‌‌خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آنجلینا جولی در حال حاضر بر روی پروژه‌ی First They Killed My Father «اول آن‌ها پدرم را کشتند» کار می‌کند. در آینده‌ی نزدیک شاید جولی تصمیم بگیرد که به بازیگری ادامه دهد. در این صورت یکی از فیلم‌های او می‌تواند در آن بازی کند Maleficent 2 خواهد بود. بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، در میان بسیاری از فیلم‌ها که جولی می‌تواند در آن‌ها بازی کند دنباله‌ی Maleficent هم وجود دارد. در حال حاضر نویسنده‌ی فیلم اول Maleficent، بر روی یک فیلمنامه برای دنباله‌ آن کار می‌کند که هنوز هیچ کارگردانی برایش انتخاب نشده است.

البته آنجلینا جولی چندین پروژه دارد که به سختی وقتش را اشغال کرده‌اند. اولی، فیلمی درباره Catherine the Great «کاترین کبیر» است، فیلم‌های دوم و سوم هم به ترتیب The Spy Who Loved، فیلمی جاسوسی در زمان جنگ جهانی دوم، و Without Blood «بدون خون»، فیلمی جنگی، هستند. بعد از فیلم Maleficent جولی پیشنهادات زیادی برای بازیگری داشته، ولی همه‌ی آن‌ها از جمله پیشنهاد برای بازی در دنباله‌های Salt و Wanted «تحت تعقیب» را رد کرده است و فقط در دنباله‌های انیمیشن Kung Fu Panda «پاندای گونگ فو کار» صداپیشگی کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.