مت ریوز به صورت رسمی به عنوان کارگردان فیلم The Batman معرفی شد

24 February 2017 - 08:00

The Batman به عنوان فیلم مستقل شوالیه تاریکی از دنیای گسترده DC، اوایل سال جاری میلادی با اعلام خبر کناره‌گیری بن افلک (Ben Affleck) از کارگردانی، وارد مرحله‌ی به اصطلاح بحرانی شد. این موضوع چند ماه پس از علنی شدن اختلافات موجود پیرامون فیلم‌نامه پروژه مطرح شد، جایی که بسیاری از طرفداران از اشتیاق افلک پیرامون فیلم خوشحال بودند، فیلمی که افلک هنوز هم قرار است نقش اصلی را در آن داشته‌باشد. او همچنین کماکان به صورت رسمی در نوشتن و تهیه‌کنندگی کار دخیل است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اعلام خبر احتمال کارگردانی فیلم توسط مت ریوز (Matt Reeves) که سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون Cloverfield و Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» را در کارنامه دارد، اوضاع برای فیلم کمی بهتر شد. در ابتدا بسیاری به خاطر جدی بودن مذاکرات آن را حتمی دانستند اما چند هفته بعد اخباری پیرامون شکست مذاکرات منتشر شد. خوشبختانه به نظر می‌رسد این مذاکرات با موفقیت به پایان رسیده‌است.

در نشست خبری رسمی استودیوی برادران وارنر، این موضوع به صورت رسمی تایید شد که ریوز قرار است تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد. مت ریوز در این نشست گفت:

من از همان دوران کودکی عاشق شخصیت بتمن و داستان‌های او بودم. او کاراکتری نمادین و مهم در فرهنگ ما دارد و من به شخصه عمیقا با او ارتباط برقرار می‌کنم. برای من باعث افتخار است که در این پروژه با استودیوی برادران وارنر برای روایت برداشتی جدید و منحصر به فرد از این ابرقهرمان همکاری داشته‌باشم.

رئیس استودیو، توبی امریک (Toby Emmerich) نیز در مورد این انتخاب گفت:

برای ما بسیار هیجان انگیز است که مت ریوز قرار است کارگردانی این فیلم را که به عنوان تاج درخشان دنیای DC شناخته‌خواهد شد، بر عهده داشته‌باشد. تجربه بالای مت در صنعت فیلم‌های ژانر محور و تخصص او به عنوان کارگردان در خلق دنیای احساسی، او را به عنوان فیلم‌سازی بدون نقص برای این پروژه و هدایت مناسب شوالیه تاریکی به سمت ماجراجویی بعدی‌اش مطرح می‌سازد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.