تاریخ پخش و خلاصه‌ی داستان فصل سوم مجموعه‌ی فارگو اعلام‌شد

24 February 2017 - 09:00

مجموعه‌ی تلویزیونی  Fargo «فارگو» تحت شبکه‌ی FX که مشخصا بر اساس اثر برادران کوئن با همین‌نام ساخته‌شده، در طی انتشار دو فصل قبلی تا سال ۲۰۱۵ در میان منتقدین زبانزدشد و محبوبیت زیادی کسب‌کرد. از لحن سیاه کمدی که با لطافت ماجرا را به تصویر می‌کشد و نویسندگی بی‌نقص، تا بازی حرفه‌ای هنرمندان درجه‌یک حاضر در لیست بازیگران این مجموعه‌ را تا حدی موفق‌ساخته که مخاطبانش را برای فصل جدید تا حد زیادی امیدوار کرده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

با حضور Ewan McGregor (یوان مک‌گرگور) به عنوان نقش ‌اول، این فصل دوباره پرشی در زمان خواهد‌داشت و از زمان فصل دوم در دهه‌ی هفتاد به سال ۲۰۱۰ رفته‌است. فیلم‌برداری این بخش از سریال در شهر کلگری مدتی پیش تمام‌شد و باوجود شایعات مبنی‌بر پخش این بخش در آوریل امسال، به تازگی زمان پخش رسمی این مجموعه‌ تایید‌شده‌ است و همچنین خلاصه‌ی اولیه‌ی داستان این فصل منتشر شده‌است.

داستان این فصل از سریال فارگو نیز ظاهرا مانند فصل‌های قبلی الگوبرداری شده‌است. فردی با زندگی عادی که با مشکلاتی مواجه‌ می‌شود که از آنان بر‌نمی‌آید و به سرعت در‌گیر مشکلات بزرگتر و بازی‌های جنایی می‌شود.  این‌بار رابطه‌ی دو برادر و رقابت‌‌های میان آنها که ماجرا را به جنایت‌های سنگین می‌کشاند را شاهد‌هستیم و همچنان سریال، داستان را با لحنی تاریک و طعنه‌آمیز به تصویر کشیده‌است.

قطعا مشاهده بازی مک‌گرگور در این مجموعه به عنوان دو کاراکتر امیت و ری به طور همزمان جذاب خواهد‌بود و این نکته که تماشاگران این قضیه را در طول تماشای سریال فراموش‌کنند چالش بزرگی برای او محسوب می‌شود.  همچنین Carrie Coon (کری کون) به عنوان پلیس وظیفه‌شناس این فصل، به لیست بازیگران اضافه‌‌شده‌ است. از طرفی David Thewlis (دیوید تیولیس) در نقش شرور این مجموعه هنرنمایی خواهد‌کرد. نکته‌ای که تا‌کنون نامشخص مانده‌است، چگونگی ارتباط این فصل با فصل‌های قبلی از این مجموعه‌ است. همانطور که مالی و لوو در فصل اول نقش‌هایی اساسی بودند، در فصل دوم زمان به عقب رفته‌بود و سریال به دوران کودکی مالی نگاهی انداخته‌بود، درحالی که پدرش هنوز بازنشسته‌ نشده‌بود و نقش پلیس را بازی می کرد. انتظار می‌رود در این فصل نیز با توجه به اینکه ماجرا‌های سیزده سال جلو‌تر از زمان فصل اول را به تصویر کشیده‌‌شده است، شاهد حضور دوباره‌ی برخی کاراکتر‌های فصل اول در مجموعه‌ باشیم.

اولین قسمت از فصل سوم مجموعه‌ی فارگو، ۱۹ اوریل (۳۰ فروردین ۱۳۹۶) از شبکه‌ی FX پخش خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.