جیمز گان در گذشته به فکر ساخت یک فیلم هیتمن بود

24 February 2017 - 22:00

با توجه به آخرین اقتباس از بازی محبوب Hitman به نظر نمی‌رسد که فرانچایز هیتمن در سینما آینده‌ی روشنی داشته باشد. هیچکدام از دو فیلمی که در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ ساخته شدن توان رسیدن به کیفیت این بازی کامپیوتری را نداشتند. این دو فیلم به ترتیب در سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) امتیازهای ۱۴ و ۸ دریافت کردند. در ادامه‌ی خبر با سیماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که فیلم هیتمن در یک دهه‌ دو اکران ناموفق و شکست خورده داشته است به نظر نمی‌رسد که این قاتل حرفه‌ای، شانسی برای رستگاری در سینما داشته باشد. کارگردان فرانچایز Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، جیمز گان (James Gunn)، به تازگی بیان کرد که در مقطعی قصد ساخت فیلمی از هیتمن را داشت، ولی ایده‌ی او به دلیل این که برای رده‌ی سنی بزرگسالان بود رد شد. جیمز گان بیان نکرد که این اتفاق چه زمانی رخ داده است و یا ایده‌ی او شامل چه چیزی می‌شد.

من تلاش کردم که چند سال قبل یک فیلم هیتمن بسازم، ولی به دلیل آن که تهیه کنندگان یک فیلم با درجه سنی R نمی‌خواستند ایده‌ی من رد شد.

البته این موضوع کمی عجبی است چون هر دو فیلم ساخته شده‌ی هیتمن درجه سنی R داشتند و در واقع فیلم‌های هیتمن باید به این صورت ساخته شودند؛ این موضوع نشان دهنده‌ی آن است که در بازه‌ی زمانی بین اکران دو فیلم استدیو به فکر ساخت فیلمی با درجه سنی PG-13 بود که شاید به دلیل شکست فیلم اول بود.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.