انیمیشن جدید هایائو میازاکی در دست ساخت است

25 February 2017 - 20:04

ژانر انیمیشن سهم بزرگی در باکس آفیس هر ساله سینما داردو معمولا منقدان هم نمرات و بازخوردهای خوبی نسبت به اینگونه فیلم‌ها دارند. در آمریکا بیشترین سهم را استودیوهایی همانند دیزنی، پیکسار و دریم ورکس می‌برند. اما در کشور ژاپن که سابقه انیمیشنی طولانی دارد، معمولا آثار یک نفر هست که علاوه بر اینکه فیلم‌هایش در کشور خودش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، علاقه‌مندان و منتقدان به انیمیشن، از دیگر کشور‌ها آثار او را دوست دارند و از او تعریف می‌کنند. او کسی نیست جز هایائو میازاکی. او مدتی بود که اعلام بازنشستگی کرده‌بود، اما اخباری جدید از خبرگزاری هالیود ریپورتر منتشر شده که می‌گوید او در حال ساخت یک عنوان جدید است. در ادامه مطلب با سینماگیمفا همراه باشید.

این استاد افسانه‌ای ۷۵ ساله انیمیشن در مصاحبه با رادیو ژاپن خبر از بازگشت خود برای ساخت آخرین فیلم سینمایی خود که  برخلاف انیمیشن‌های قبلی، به روش کامپیوتری می‌سازد، صحبت کرد.

من برای هر اثر خود ۵ سال زمان صرف می‌کنم تا آن را نمایش دهم. اما در اثر جدیدم به خاطر اینکه از روش‌های کامپیوتری استفاده می‌کنم، احتمالا زمان کمتری برای تولید آن صرف خواهم‌کرد. در ضمن من اصلا قصد بازگشت به این عرصه را نداشتم. اما مدتی بود که روی یک فیلم انیمیشنی کوتاه به نام Boro the Caterpillar «بورو کاترپیلار» کار می‌کردم و قرار است مدتی دیگر این فیلم کوتاه پخش شود. راستش را بخواهید من اصلا از نتیجه این کار راضی نشدم به همین دلیل وسوسه شدم که این فیلم را به یک فیلم بلند تبدیل کنم تا راضی شوم

این انیماتور با سابقه ژاپنی و شرق آسیا از آمادگی خود برای مرگ گفته و ابراز امیدواری کرده که تا پایان ساخت این فیلم جدید مشکلی برای او پیش نیاید. به احتمال زیاد این فیلم قبل از سال ۲۰۲۰ در ژاپن اکران شود.

منبع : screen rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.