احتمال ساخت سریال جنگ ستارگان توسط ABC

8 August 2016 - 09:00

از زمانی که دیزنی کمپانی لوکاس فیلم را خریداری کرد، بحث‌های بسیاری در زمینه ساخت سریال Star Wars «جنگ ستارگان» توسط ABC (متعلق به دیزنی) مطرح شد. اما در نهایت آیا احتمال ساخت سریالی با مضمون جنگ ستارگان وجود دارد؟ در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دو سریال انیمیشنی جنگ ستارگان که از سال ۲۰۰۸ تا چند ماه قبل پخش شدند، در رونمایی از داستان‌های جدید برای این مجموعه نقش مهمی داشتند. به‌عنوان مثال شخصیت Saw Gerrera برای اولین بار از طریق Star Wars: The Clone Wars معرفی شد و حالا قرار است تا در جدیدترین فیلم سینمایی از این سری، یعنی Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» حضور داشته باشد.

اما با توجه به اینکه بازیگران اصلی و مشهور این سری در پروژه‌های متفرقه حاضر به ایفای نقش نیستند، آیا می‌توان با استفاده از شخصیت‌های متفرقه یک سریال تلویزیونی را بوجود آورد؟ آنطور که اوضاع پیش می‌رود، بله!

با توجه به گفته‌های اخیر رئیس شبکه‌ ABC، به نظر می‌رسد این شبکه به صورت محرمانه برای ساخت سریال جنگ ستارگان در حال مذاکره با لوکاس است. در حاشیه مراسم TCA (انجمن منتقدان تلویزیون) از خانم چینینگ دونگی (Channing Dungey) در این خصوص ساخته شدن سریال جنگ ستارگان توسط این شبکه پرسیده شد و وی اینگونه پاسخ داد:

به عنوان یک طرفدار واقعا دوست دارم پاسخ مثبت دهم. مذاکرات ما با لوکاس فیلم صورت گرفته و فعلا این مذاکرات ادامه خواهد داشت. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم این برند را به برنامه‌های شبکه اضافه کنیم، فوق‌العاده خواهد شد.

جزئیات مذاکره محرمانه است. کمپانی مقابل ما [لوکاس فیلم] واقعا در مخفی کردن اوضاع مهارت دارد! اگر شما فکر می‌کنید مارول یک شرکت مرموز است، باید بگم لوکاس فیلم به مراتب مرموزتر است! مذاکرات ادامه دارد. ما هیچگونه جدول زمانی رسمی برای این موضوع نداریم.

با توجه به موفقیت‌های اخیر دیزنی در ساخت سریال، محقق شدن این موضوع چیز عجیبی نیست. علاوه بر این سال گذشته شایعاتی در این خصوص شنیده می‌شد و با توجه به اخبار امروز به نظر می‌رسد که دیگر نباید از این موضوع به عنوان یک شایعه یاد کرد!

مطمئنا ساخته شدن یک سریال از جنگ ستارگان یک حرکت فوق هوشمندانه از سوی دیزنی تلقی می‌شود و به بیشتر مشهور شدن این برند در جهان کمک بهینه‌ای می‌کند. علاوه بر این ساخته شدن یک سریال می‌تواند از جهات دیگر مخاطبان را در دنیای مخوف جنگ ستارگان فرو ببرد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.