ناتالی دورمر یکی از صداپیشگان بازی Mass Effect: Andromeda خواهد بود

25 February 2017 - 23:59

استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) خبر از حضور ناتالی دورمر (Natalie Dormer)، بازیگر سریال Game of Thrones، در بازی در دست ساخت خود تحت عنوان «Mass Effect: Andromeda» داد. دورمر در چهارمین نسخه‌ی این سری بازی ویدئویی، وظیفه‌ی صداپیشگی شخصیتی به نام دکتر لکسی تی‌پِرو (Dr Lexi T’Perro) را برعهده خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

به همین منظور استودیوی بایوور ویدئویی از این بازی با محوریت حضور دورمر منتشر کرده است که وی در آن در خصوص نقشی که در این بازی برعهده خواهد داشت صحبت می‌کند. دورمر همچنین خبر از حضور بازیگر نقش شوهرش در سریال Game of Thrones، یعنی گثین آنتونی (Gethin Anthony) بازیگر نقش رنلی براتیون (Renly Baratheon)، در این بازی داد و اعلام کرد که در برخی صحنه‌ها هر دو حضور خواهند داشت.

در بازی Mass Effect: Andromeda، بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا به عنوان اسکات رایدر (Scott Ryder) یا سارا رایدر (Sarah Ryder) به تجربه‌ی آن بپردازند. این عنوان در کهکشان آندرومدا، دور دست‌تر از کهکشان راه شیری، جریان دارد و بازیکنان باید برای بدست آوردن خانه‌ای در خاک دشمن تلاش کنند.

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است از روز سه‌شنبه ۱ فروردین ماه (۲۱ مارس ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع : DarkHorizons

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.