فیلم جدید کریستن استوارت Underwater Armageddon نام دارد

26 February 2017 - 16:00

کریستن استوارت (Kristen Stewart) در چند سال گذشته و بعد از موفقیت سری فیلم های Twilight (گرگ و میش)، تمام تلاشش را کرده تا توانایی‌هایش به‌عنوان یک بازیگر را به رخ همگان بکشد. فیلم‌های Personal Shopper (خریدار شخصی)، Clouds Of Sils Maria (ابرهای سیلز ماریا)، Certain Women (زنان خاص) و Café Society (کافه سوسیاتی) به خوبی این مسئله را نشان می‌دهند. اما به نظر می‌رسد این بازیگر دوباره به سراغ ژانری رفته که آن را قبلاً بازی کرده است. او قرار است در فیلم ترسناک و علمی تخیلی Underwater Armageddon بازی کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت Hollywood Reporter اعلام کرده که کریستن استوارت در حال مذاکره با Twentieth Century Fox برای بازی در این فیلم است که توسط Chernin Entertainment تولید خواهد شد. ویل یوبنک (Will Eubank) که قبلاً فیلم The Signal (سیگنال) را در سال ۲۰۱۴ نویسندگی و کارگردانی کرده، سکان دار این فیلم خواهد بود. کریستن استوارت باید تصمیمش را زودتر بگیرد چون قرار است تولید این فیلم در ماه مارس در نیو اورلینز آغاز شود.

فیلم Underwater Armageddon درباره اعضای یک زیردریایی علمی است که بعد از وقوع زلزله، برای نجات خود مجبور شده‌اند به سفر دریایی خطرناکی بروند. اگر کریستن استوارت در این فیلم حضور پیدا کند، نقش اصلی فیلم را خواهد داشت، کسی که به‌عنوان عضو سرسخت و جدی این گروه توصیف شده است.

آخرین بازی کریستن استوارت در فیلم پر هزینه‌ی هالیوود، Snow White And The Huntsman  (سفید برفی و شکارچی) بود. این بازیگر شهرت خود را مدیون نقش بلا سوان در پنج سری از فیلم های Twilight است.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.