احتمال حضور راسل کرو در نقش کیبل در Deadpool 2

27 February 2017 - 00:00

صحنه‌هایی که قبل یا بعد از تیتراژ فیلم نشان داده می‌شوند، پای ثابت فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کامیک هستند. بعضی از این صحنه‌ها لحن کمدی دارند، مانند صحنه خوردن شاورما (کباب ترکی) در فیلم The Avengers (انتقام جویان) یا رقص Baby Groot در  Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان). با این وجود دنیای متغیر قرن بیستم فاکس صحنه‌های نمایش بعد از تیتراژ فیلم را برای فیلم بعدی‌اش در استودیوی فیلم‌سازی X-Men بکار گرفته است، مانند معرفی En Sabah Nur در صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته در آینده) که مخاطب را برای تماشای فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) آماده می‌سازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Deadpool قطعاً به شیوه‌ی خود کار کرده است. صحنه پس از تیتراژ این فیلم بیشتر مخاطب را تحریک می‌کند تا سینما را ترک کند. از طرفی این صحنه نشان می‌دهد که سری دوم این فیلم شخصیت مشهوری به نام Cable دارد. گزینه‌های احتمالی برای بازی در این نقش موضوع داغ این روزها هستند. همان‌طور که Deadpool در این صحنه نشان می‌دهد این نقش نیازمند فرد هیکلی و تنومندی است. مل گیبسون (Mel Gibson) و دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) برای این نقش پیشنهاد شدند. اما گزینه‌های احتمالی دیگری هم وجود دارند و اخیراً مطلبی در این باره توییت شده است.

نویسنده و هنرمند کتاب‌های کامیک، راب لایفلد (Rob Liefeld) برای بازیگری توییت فرستاده که به نظر او باید این نقش را بازی کند و این بازیگر کسی نیست جز راسل کرو (Russell Crowe). پاسخ کرو به این توییت هم جالب است. او درباره اینکه برای بازی در این نقش تمایلی دارد یا نه، چیزی نگفته اما به کلمات استفاده شده توسط لایفلد اشاره کرده و گفته از لحن او خوشش نیامده است. به توییت های این دو نفر نگاه کنید:


بر اساس کامنت کرو، به نظر می‌رسد او فکر نمی‌کند نیاز به تست برای بازی در این نقش داشته باشد. بازیگرانی که شهرت و موفقیت او را دارند، فکر می‌کنند نیازی به تست ندارند و باید این نقش مستقیماً به آنها پیشنهاد گردد. لایفلد اعتراف کرده که کلماتی که بکار برده درست نبوده و عذرخواهی کرده و این باعث شده کرو بخواهد اگر پیشنهادی به او شد، به آن فکر کند. قطعاً کرو از نظر فیزیکی مناسب این نقش است و اگر ستاره و تهیه کننده فیلم، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و کمپانی فاکس به او پیشنهاد کار دهند، بی تمایل به بازی در این نقش نیست. ظاهراً لایفلد نتوانسته صبر کند و برای رینولدز هم توییت کرده است.

جز راسل کرو، پیرس برازنان (Pierce Brosnan)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و استیون لانگ (Stephen Lang) گزینه‌های احتمالی دیگر هستند. هنوز حضور هیچ کدام از این افراد در این فیلم تأیید نشده و هر یک از این بازیگران می‌توانند انتخاب شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.