Get Out در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰% را دریافت‌کرد

26 February 2017 - 19:00

در آغاز این هفته با انتشار عنوان هیجان‌انگیز کمدی-ترسناک Get Out «برو بیرون» نظرات خوبی را از انجمن‌های مختلف از‌جمله کمپانی SR دریافت‌کرد. همچنین در سایت منتقدین Rotten Tomatoes تاکنون حدودا ۱۳۰ نقد دریافت‌کرده است که همه‌ی آنها امتیاز کامل را به این عنوان داده‌اند. البته با توجه به این نکته که عناوین تازه منتشر‌شده در روز‌های اول، پس از انتشار با دریافت امتیاز‌ کامل مدتی این میانگین را نگه‌میدارند تا سرانجام یک منتقد این میانگین را تغییر ‌دهد، امتیاز این فیلم چندان متعجب‌کننده نیست. اما با این وجود، با در نظر‌گرفتن وضعیت کنونی واکنش‌ها نسبت به فیلم، شروع بسیار موفقی برای این عنوان محسوب می‌شود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

Daniel Kaluuya (دنیل کالویا) در نقش کریس به عنوان یک جوان سیاه ‌پوست‌ حضور‌دارد که قرار‌است والدین نامزد سفید‌پوستش را را در ملک برون‌شهریشان ملاقات‌کند. Allison Williams (الیسون ویلیامز) در نقش رز، نامزد کریس، و برادلی وایتفورد به همراه کاترین کینر نقش والدین رز را بر‌عهده گرفته‌اند. از ابتدای فیلم مشخص می‌شود که والدین رز به دلایل نژاد پرستیشان عمدا مشکلاتی برای کریس می‌آفرینند و این ماجرا در ادامه‌ی داستان به اوج خود می‌رسد.

از اولین روز‌های انتشار و اولین نقد‌ها تا‌کنون با بیشتر‌شدن تعداد آنها، نگه‌داشتن این میانگین با امتیاز‌ کامل و بدون هیچ رای و نظر منفی، موفقیت بزرگی برای این فیلم محسوب می‌شود. با وجود اینکه فیلم‌های بزرگی مثل Taxi Driver و The Godfather با امتیاز ۹۹% میانگین کامل را دریافت نکرده‌اند تعداد کمی از فیلم‌ها امروزه امتیاز ۱۰۰ را از این وبسایت دریافت می‌کنند.

قطعا نظر منتقدین تنها بدون موفقیت‌های بزرگ در Box-Office برای کارگردانان این عنوان (جوردن پیل و کیگان کی) کافی نخواهد‌بود. با این‌حال در اولین هفته‌ انتشار، عنوان «برو بیرون» با فروش ۲۸میلیون دلاری در رتبه‌ی اول جدول به جای The LEGO Batman Movie «فیلم لگو بتمن» قرار‌گرفت و به سرعت بودجه‌ی ۴٫۵ میلیون دلاری خود را بازگرداند. قطعا موفقیت این‌چنینی این فیلم در اولین روز‌های انتشار برای تیم سازندگان، بسیار خوشایند بوده‌است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.