سریال «Lethal Weapon» برای فصل دوم تمدید شد

26 February 2017 - 23:59

با موفقیت روز افزون مدیوم تلویزیون، شاهد گسترش این حوزه و ورود سریال‌های اقتباسی متعدد از فیلم‌های سینمایی به آن هستیم. از جمله‌ی قابل توجه‌ترین سریال‌های این چنینی می‌توان به اقتباس تلویزیونی از فیلم Training Day «روز تمرین»، اثر آنتونی فوکوآ (Antoine Fuqua) که در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه‌ی سینماها شد، اشاره کرد. یکی دیگر از این موارد سریال تلویزیونی موفق «Lethal Weapon» است که اخیراً مطلع شدیم برای فصل دوم نیز تمدید شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود اینکه سریال «Lethal Weapon» با واکنش منفی منتقدان و بینندگان همراه شد، اما از نظر بیننده یکی از سریال‌های موفق شبکه‌ی تلویزیونی «FOX» به حساب می‌آید. به همین منظور، این شبکه خبر از ادامه‌ی نمایش ماجراجویی‌های ریگز (Riggs) و مورتاگ (Murtaugh) داده است.

شبکه‌ی تلویزیونی «FOX» چندی پیش و درست پیش از پخش قسمت «Unnecessary Roughness» سریال «Lethal Weapon»، خبر از تمدید آن برای فصل دوم جهت نمایش در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ میلادی داد. قرار است از اواخر سال جاری میلادی، شاهد آغاز فصل دوم این سریال باشیم. دیوید مدن (David Madden)، رئیس بخش سرگرمی‌های شبکه‌ی «FOX»، در این خصوص اعلام کرد:

سریال «Lethal Weapon» به آتش کشیدن سیلندرها ادامه خواهد داد. این سریال هر هفته بینندگان خود را سرگرم می‌کند و آن‌ها را لبریز از احساسات انسانی می‌کند؛ این موارد نه تنها دیمون وینز (Damon Wayans) و کلین کرافورد (Clayne Crawford)، بلکه تمام اعضای تیم را به یکدیگر پیوند داده است. ما می‌خواهیم از شرکای خود همچون «برادران وارنر»، مت میلر (Matt Miller)، «McG»، دن لین (Dan Lin) جنیفر گوارتز (Jennifer Gwartz) برای این مهم تشکر کنیم چرا که کار فوق‌العاده‌ای در این سری انجام داده‌اند و عمیقاً سزاوار تمدید آن برای فصل دوم هستند.

ساختار اصلی سریال مورد بحث همچون طرح اصلی فیلم «Lethal Weapon» است که در سال ۱۹۸۷ اکران شد. در این سریال شاهد همکاری بین ریچارد مورتاگ، پلیسی کهنه‌کار که به دنبال بازیابی سلامتی خود است، و مارتین ریگز، پلیسی که پس از مرگ همسر و فرزندش در انجام ماموریت‌های خود بی‌پروا و بسیار خطرناک است، هستیم. این سریال که پخش خود را از ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی آغاز کرد توانست خیلی زود تبدیل به سریال‌های موفق شبکه‌ی تلویزیونی «FOX» گردد و به صورت میانگین، هفته‌ای ۱۱ میلیون بیننده جذب کرده بود.

همان طور که پیش از این اشاره شد، طرفداران منبع اقتباس این سریال، به آن به خصوص در مواردی نظیر سبک و طنز نهفته در آن واکنش نشان داده‌اند. با این حال اما این سریال به موفقیت خود ادامه می‌دهد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.