تاریخ آغاز فیلمبرداری Avatar 2 مشخص شد

27 February 2017 - 20:00

جیمز کامرون (James Cameron) در سال ۲۰۰۹ با ساخت avatar «آواتار»، فیلمی حماسه‌ای و علمی تخیلی که از لحاظ بصری یکی از بهتری‌های تاریخ محسوب می‌شود، در سینمای هالیوود انقلابی به پا کرد. این فیلم به سرعت به پرفروش فیلم تاریخ تبدیل شد (با فروشی بیش از ۲/۸ میلیارد دلار) و پس از هشت سال هنوز هم هیچ فیلمی نتوانسته از آن پیشی بگیرد. البته فیلم آواتار از دیدگاه منتقدین هم خیلی خوب عمل کرد و توانست سه جایزه اسکار دریافت کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

موفقیت این فیلم به اندازه‌ای زیاد بود که خیلی سریع نقشه‌ی تبدیل شدنش به یک فرانچایز بزرگ کشیده شد و جیمز کامرون بیان کرد که برنامه‌ی ساختن چهار دنباله از آن را دارد؛ اما روند تولید این فیلم‌ها بسیار کند بوده است. انتظار می‌رود که فیلم‌های آواتار در بین‌سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ اکران شوند و به نظر می‌رسد که اولین دنباله به طور رسمی وارد مرحله‌ی تولید شده است.

My Entertainment World سایتی است که تاریخ و مکان فیلمبرداری‌های مختلف در آن قرار می‌گیرد، با این خبر به روز رسانی شده است که فیلمبرداری Avatar 2 از ۱۵ آگوست شروع خواهد شد. مکان فیلمبرداری هم  منهتن بیچ شهری در ایالت کالیفرنیا ذکر شده است و هیچ اشاره‌ای به کشور نیوزلند که میزان زیادی از فیلمبرداری اولین آواتار در آن صورت گرفته بود نشد. قبلا شایعه شده بود که فیلمبرداری در تابستان آغاز خواهد شد و حالا می‌شود حدس زد که همه چیز برای این فرانچایز طبق برنامه پیش می‌رود.

هنوز اطلاعات خاصی از داستان فیلم منتشر نشده است، ولی با توجه به My Entertainment World داستان فیلم دوم به فیلم اول از لحاظ زمانی بسیار نزدیک است و روایت اتفاقات بعد از شکست دادن انسان‌ها توسط شخصیت‌های جیک سالی (Jake Sully) با بازی سام وورتینگتون (Sam Worthington) و شاهزاده نیتیری (Princess Neytiri) با بازی زوئی سالدانا (Zoe Saldana) می‌پردازد.

منبع: SCREENRANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.