Get Out در اولین هفته بیش از ۳۰ میلیون دلار فروش داشته است

27 February 2017 - 21:30

فیلم Get Out «برو بیرون» به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peele) عملکرد خیلی خوبی داشته است. جوردن پیل که برای برنامه‌ی کمدی کی و پیل (Key & Peele) شناخته شده است فیلمی ساخته است که با کنایه و خنده درباره‌ی مسائل پیچیده‌ای مثل نژادپرستی  صحبت می‌کند. نتیجه‌ی کار عالی بود و منتقدین دیدگاهی کاملا مثبت نسبت به آن داشتند و در حالی وارد سینماها شد که از سایت راتن تومیتو (Rotten Tomatoes) امتیاز ۱۰۰٪ کسب کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمی مانند Get Out «برو بیرون» شاید بازخوردهای خیلی خوبی کسب کند، ولی موضوعی مثل نژادپرستی چیزی نیست که باعث تبدیل شدن یک اثر به یک فیلم پرفروش و بلاکباستر شود. با بودجه‌ی ساخت تنها ۴/۵ میلیون دلار انتظار می‌رفت که فیلم به سوددهی برسد، ولی پس از پشت سر گذاشتن اولین هفته‌ی اکران خود فروش بسیار خوبی داشت.

بر اساس گزارش سایت ورایتی (Variety) در اولین هفته‌ی اکران خودش با پخش شدن در ۲۷۸۱ سینما توانسته است ۳۰/۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. بعد از فروش خیلی خوب فیلم Split «شکاف» به کارگردانی ام نایت شیامالان، Get Out دومین فیلم پرفروش کمپانی Blumhouse Productions محسوی می‌شود که با فاصله‌ی زمانی بسیار کمی از هم اکران شده‌اند. نکته‌ی جالب این است که فروش  هفته‌ی اول این فیلم از پیش بینی سایت ورایتی که ۲۸ میلیون دلار بود هم پیشی گرفت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.