بیل پکستون در سن ۶۱ سالگی درگذشت

28 February 2017 - 18:00

بیل پکستون (Bill Paxton) بازیگر محبوبی که برای بازی در فیلم‌های Aliens «بی‌گانگان»، True Lies «دروغ‌های واقعی» و Titanic «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) شناخته شده بود در سن ۶۱ سالگی درگذشت. پکستون روز شنبه در ۲۵ فوریه به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی جان خود از دست داد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یک سخنگو از طریق سایت ورایتی از جانب خانواده‌ی پاکسون صحبت کرده است:

بسیار ناراحت کننده است که باید خبر مرگ بیل پکستون با شماها در میان بگزاریم. او که شوهر و پدری دوست داشتنی بود به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی جان خود از دست داد. او کار حرفه‌ای خود را در هالیوود از دپارتمان هنر آغاز کرد و بعد از آن هم طی چهار دهه دورانی بسیار درخشان به عنوان بازیگر و فیلمساز داشت. همه‌ی کسانی که بیل را می‌شناختند از علاقه‌ی او به هنر اطلاع داشتند. ما از شما می‌خواهیم که به خواسته‌ی خانواده‌ی او برای رعایت حریم شخصی آن‌ها احترام بگذارید تا بتوانند تا با غم از دست دادن پدر و شوهر خود کنار بیایند.

پکستون در ۱۷ ماه می سال ۱۹۵۵ در تگزاس به دنیا آمد و در سن ۱۸ سالگی برای دنبال کردن رویای خودش در صنعت سینما به لس آنجلس رفت، ولی بعد از آن به نیویورک سفر کرد تا در دانشگاه درس بازیگری بخواند. اولین همکاری او با جیمز کمرون در سال ۱۹۸۴ صورت گرفت که برای نقش کوچکی در فیلم The Terminator «نابودگر» بود. دیگر فیلم‌های بسیار خوب او Apollo 13 «آپولو ۱۳» و  درام تاریک A Simple Plan «یک طرح ساده» به کارگردانی سام ریمی (Sam Raimi) هستند. از آخرین آثار او هم می‌توان به دو فیلم Edge of Tomorrow «لبه‌ی فردا» و Nightcrawler اشاره کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Omidrahimi320 says:

    سلام
    ببخشید اول متن بیل پکستون رو بیل پسکون نوشتید اشتباهی لطفا اصلاح کنید.