تریلر نهایی Kong: Skull Island منتشر شد

1 March 2017 - 19:00

در حالی که تنها دو هفته تا اکران فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) باقی مانده، به نظر می‌رسد همان‌طور که تهیه کنندگان و بازیگران به مخاطبین این فیلم وعده داده بودند، فیلمی  اکشن در انتظار آنها خواهد بود. تا به امروز، تریلرهای منتشر شده تنها خلاصه‌ای از لحظات اکشن و مبارزه را به نمایش گذاشتند اما با انتشار تریلر سوم فیلم می‌بینیم که شاهد چیزهایی خواهیم بود که از قبل وعده آنها داده شده بود. این اولین تجربه کارگردان فیلم، جردن وت رابتس (Jordan Vogt-Roberts) در ژانر اکشن است و هنوز مشخص نیست چقدر این کارگردان توانسته موفق باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این تریلر نشان می‌دهد که فیلم Kong: Skull Island اواسط عصر ویتنام به وقوع می‌پیوندد جایی که نوعی دوربین دستی و سلاح نظامی مانند هلیکوپتر را در این فیلم می‌بینیم. این تریلر بخش کمدی هم دارد که بری لارسون (Brie Larson) و تام هیدلستون (Tom Hiddleston) آن را رقم می‌زنند. اول قرار بود جان سی ریلی (John C. Reilly) به فیلم حالت کمدی دهد اما همان‌طور که این تریلر نشان می‌دهد، لارسون و هیدلستون مخاطبین را خواهند خنداند.

فیلم Kong: Skull Island پانزدهمین فیلم پیش بینی شده‌ی سال ۲۰۱۷ است. تریلرهای این فیلم محتوای فیلم را تاکنون لو نداده‌اند. این تریلر نهایی، مبارزات کونگ با انسان‌های متجاوز و هیولاهای عظیم‌الجثه را نشان می‌دهد که در جزیره کونگ پرسه می‌زنند. اولین بار که کینگ کونگ را می‌بینیم در حال راه رفتن روی انگشتان پاهایش با خزنده‌های میان جمجمه‌ها، عنکبوت‌های بزرگ و هشت پا یا نرم تنان بزرگی است. پیش بینی می‌شود صحنه‌های مبارزه زیادی را در این فیلم ببینیم اما قطعاً بهترین صحنه، دیدن کونگ در حالی که تنه درختی در دست دارد، است که با هیولای وحشی مبارزه می‌کند. جان گودمن (John Goodman) و ساموئل آل جکسون (Samuel L. Jackson) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع:Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.