راتن تومیتوز امتیاز اولیه Logan را منتشر کرد

28 February 2017 - 23:30

نادیده گرفتن انتظارات و هایپی که پیرامون کمپانی فاکس برای فیلم Logan «لوگان» شکل گرفته غبرممکن است. با نمایش دادن تیزری فوق‌العاده در ماه اکتبر، هیجان طرفداران برای فیلم بسیار بالا رفت و استدیوی سازنده سعی در تلاش برای رسیدن به سطح انتظارات ایجاد کرده داشت. البته این حد از هایپ برای فیلمی که قرار بود هیو جکمن (Hugh Jackman) در آن برای آخرین بار در نقش ولورین بازی کند چیز بسیار عجیبی نیست. نکته‌ی جالبی هم وجود دارد که این است هیچکس فکر نمی‌کرد منتقدین به این اندازه برای اکران شدن لوگان هیجان زده شوند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به بازخوردهای ابتدایی فیلم، خیلی‌ها این جسارت را داشته‌اند که فیلم لوگان را بهترین فیلم مجموعه‌ی مردان ایکس بنامند. این موضوع نشان دهنده‌ی آن است که تصمیم کمپانی فاکس برای ساختن فیلم با درجه سنی R درست بوده است.

فیلم لوگان قرار است در پنج شنبه به صورت رسمی اکران شود و این میزان محبوبیت برای خیلی‌ها قابل پذیرش نیست؛ در شزایطی که امتیازدهی به فیلم‌های ابرقهرمانی می‌تواند به نظریه توطئه ختم شود خیلی خوب است که ببینیم سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) بالاخره امتیاز فیلم را منتشر کرد. سایت راتن تومیتو به فیلم لوگان امتیاز خیلی خوب ۹۵٪ داده است.

جدا از این که کاملا مشخص است لوگان بهترین فیلم سولوی ولورین محسوب می‌شود؛ اگر امتیازش ۹۵٪ باقی بماند این فیلم به بهریتن فیلم در مجموعه‌ی مردان ایکس تبدیل خواهد شد. نزدیک‌ترین فیلم به لوگان X-Men: Days of Future Past  «مردان ایکس: روزهای آینده گذشته» است که امتیاز ۹۱٪ دارد که حتی از فیلم ددپول با امتیاز ۸۴٪ هم بیشتر است.

البته وقتی کار به فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های مصور برمی‌گردد نمی‌توان زیاد به امتیاز راتن تومیتوز اعتماد کرد (البته امیدواریم که در این مورد کاملا اشتباه کرده باشیم)، ولی بدون شک این امتیاز برای اکران اولین هفته‌ی فیلم بسیار خوب است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.