استودیو ناتی داگ در پروژه‌ی فیلم آنچارتد دخیل ‌نیست

1 March 2017 - 18:00

سر‌انجام پس از مدت‌ها انتظار و شایعه‌پراکنی‌های متعدد، پروژه‌ی اقتباسی فیلم Uncharted «آنچارتد» تحت کمپانی سونی، راه خود رابه سینما با‌ز‌کرد و این عنوان را تایید‌کرد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

بر اساس آخرین گزارشات، جو کارنهان ” Joe Carnahan” فیلم‌نامه این عنوان را به اتمام رسانده‌است که نتیجه، یک عنوان  اکشن-هیجان‌انگیز و در درجه‌بندی R (تماشاگران بالای ۱۷ سال) قرار‌گرفته‌ است. همچنین کارگردانی این اثر بر‌عهده‌ی Shawn Levy (شاون لوی) خواهد‌بود. با کمال تعجب، ظاهرا استودیو ناتی داگ (استودیو سازنده مجموعه بازی‌های آنچارتد) در این پروژه دستی نخواهد‌داشت.

 مدیر نوآوری استودیو ناتی داگ، Neil Druckmann (نیل دراکمن) که فیلمنامه‌نویسی عنوان اقتباسی The Last Of Us را بر‌عهده‌ داشت همچنین در توییتر خود اعلام‌کرد که این پروژه در روند کاری خود دچار مشکلات بسیاری شده‌است. از طرفی هنوز هیچ خبری خبری در مورد این پروژه‌ها از کمپانی سونی اعلام نشده‌است. دراکمن همچنین پس از واکنش طرفداران نسبت به درجه‌بندی فیلم آنچارتد در توییتر خود اعلام کرد که هیچ کس حتی در ناتی داگ فیلم‌نامه را نخوانده‌است و کسی حتی نمی‌داند داستان فیلم در مورد چه چیزی است!

با وجود این‌گونه عناوین اقتباسی مانند فیلم Assassin’s Creed، هنوز مشخص‌نشده است که درگیری استودیو‌های بازی‌سازی با فیلمساز‌ها  بتواند موفقیت بیشتری نصیب فیلم‌ها کند یا خیر.

با این‌حال هنوز هیج خبر رسمی در مورد تاریخ اتشار عنوان آنچارتد اعلام‌نشده‌ است. اما شایعاتی مبنی بر شروع فیلم‌برداری این عنوان در امسال و انتشار آن در سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی پخش‌‌شده‌ است.

منبع: Darkhorizons.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.