بازیگر Hell on Wheels به سریال Inhumans پیوست

1 March 2017 - 21:30

مارول در تلوزیون عملکرد پرقدرتی داشته است و وقتی نوبت به یک سری از شخصیت‌هایی که کمتر شناخته شده‌ مثل Inhumans رسیده‌ است آن‌ها قصد ندارند در عملکرد خود ضعفی نشان دهند. در اوایل این ماه خبر بازی ایوان ریهون (Iwan Rheon) در نقش ماکسیموس (Maximus) منتشر شد که یک شخصیت منفی در دنیای مارول محسوب می‌شود. حالا خبری منتشر شده که قرار است بازیگر سریال Hell on Wheels «جهنم متحرک» نقش بلک بولت (Black Bolt) را بازی کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انسون مونت (Anson Mount) بازیگری است که قرار است نقش این شخصیت کاریزماتیک را بازی کند. رئیس بخش تلوزیون مارول، جف لوئب، در این باره صخبت کرده است.

انسون مونت دوست دارد با چالش‌های بازی در نقش شخصی که با بدون صدا ارتباط برقرار می‌کند روبرو شود. شور و اشتیاق او با طرز رفتار و گفتارش را به کسی تبدیل می‌کند که ما می‌خواستیم و دنبالش بودیم.

مونت با بازی در سریال Hell on Wheels «جهنم متحرک» ثابت کرده است که توانایی بازی نقش‌ اصلی را دارد، ولی بدون شک بازی در نقش بلک بولت مونت را وارد دنیای جدیدی در هالیوود و حرفه‌ بازیگری او خواهد کرد. دیگر بازیگر این سریال الیشیا روتارو (Elysia Rotaru) از سریال‌های Arrow و Supernatural که قرار است نقش مدوسا (Medusa) را بازی کند. اوون هارن (Owen Harn) و الیانا جونز (Eliana Jones) هم قرار است نقش‌های گورگون (Gorgon) و کریستال (Crystal) بازی کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.