بندیکت کامبربچ بر روی یک مینی سریال کار می‌کند

1 March 2017 - 23:30

شاید آینده‌ی سریال Sherlock نامشخص باشد، ولی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) کلی فیلم برای بازی کردن دارد تا این که طرفداران از سرانجام کار فصل پنجم مطلع شوند. در حال حاضر بندیکت کامبربچ برای سال ۲۰۱۷ فیلم‌های The Current War «جنگ فعلی» و Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» برای اکران دارد؛ همچنین او به پروژه‌های Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت»، Jungle Book «کتاب جنگل» و Dr. Seuss «دکتر سوس» نیز ارتباط دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در تلوزیون هم او بر روی سریال‌های The Child In Time «کودکی در زمان» که اقتباسی نود دقیقه‌ای از رمانی به همین نام است. با این حال او قرار است در یک پروژه‌ی دیگر هم تهیه کننده و بازیگر باشد.

گزارش شده است کامبربچ قرار است در یک مینی سریال به نام Melrose از حاصل همکاری شبکه‌ی Showtime و Sky Atlantic است به عنوان بازیگر و تهیه کننده حضور خواهد داشت. این سریال پنج قسمتی بر اساس یک مجموعه رمان نیمه اتوبیوگرافیک نوشته شده توسط ادوارد سنت آبین (Edward St. Aubyn) است و داستان شخصیت پاتریک ملروز (Patrick Melrose) با بازی بندیکت کامبربچ دنبال می‌کند. مرلوز در این داستان‌ها تلاش می‌کند تا بر آزاری که در دوران کودکی‌اش به او توسط پدر و مادرش وارد شده است غلبه کند و بهبود یابد.

دیوید نیکولاس (David Nicholls) که برای کار بر روی فیلم‌های Far From the Madding Crowd و One Day «یک روز» شناخته شده است فیلمنامه‌ی هر پنج قسمت را خواهد نوشت و اعلاوه بر بندیکت کامبربچ، آدام آکلند (Adam Ackland) و ریچل هوروویتز (Rachael Horovitz) تهیه کننده‌ی اجرایی این مینی سریال خواهند بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.