استیون مویر نقش اصلی سری جدید X-Men را بازی می‌کند

1 March 2017 - 22:00

سری دیگری از مجموعه تلوزیونی X-Men (مردان ایکس) قرار است از شبکه فاکس پخش شود. چند ماهی است که پروژه ساخت این فیلم کلید خورده و هر از چندی شایعاتی پیرامون آن منتشر می‌شود. حالا که سریال Legion در حال پخش است، بیشترین توجه شبکه فاکس معطوف سری جدید فیلم X-Men شده است که بیشتر به داستان‌های افسانه‌ای دنیای مارول نزدیک است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه این فیلم هنوز عنوان خاصی ندارد، به مرحله انتخاب بازیگران رسیده و طبق خبر منتشر شده در سایت خبری Deadline، استیون مویر (Stephen Moyer) که نقش خون آشامی به نام بیل کمپتون را در هفت فصل از سریال True Blood شبکه HBO بازی کرد، بازیگر نقش اول سری جدید X-Men خواهد بود. قرار است مویر نقش رید را بازی کند. رید و همسرش متوجه می‌شوند بچه‌هایشان تغییرپذیر هستند. در ابتدای فیلم، رید وکیل رؤیاپردازی است که در اداره DA مشغول به کار است.

مویر انتخاب مطمئنی برای بازی در این نقش است. با اینکه بازی دن استیونز (Dan Stevens) در سریال Legion مداوم بوده، او قبلاً نقش اول هیچ یک از سریال‌های تلوزیونی نبوده اما مویر ستاره‌ی یکی از موفق‌ترین سریال‌های تمام دوران شبکه‌ی فاکس بوده است. او از نظر سنی و شخصیتی برای این بخش کاملاً مناسب است. با این که او نقش شخصیت قدرتمندی را بازی نمی‌کند اما شخصیت او به گونه‌ای است که انسانیت را در این فیلم به تصویر می‌کشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.