ارتباط میان فیلم‌های Logan و X-Men: Apocalypse تأیید شد

2 March 2017 - 12:00

فرنچایز X-Men (مردان ایکس) از زمان شروع ساخت و پخش مداومش، به خاطر ارتباط میان فیلم‌هایش، مورد انتقاد قرار گرفته است. اینکه این انتقادات به دلیل حضور زود هنگام شخصیت‌ها یا مرگ آنها بدون هیچ توضیحی است یا خیر، شبکه فاکس تلاش کرده هر آنچه این فیلم نیاز دارد را فراهم کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با پخش صحنه‌های پایان فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان)، خیلی‌ها تصور می‌کردند که Essex Corp و Mister Sinister (میستر سینیستر) می‌توانند در فیلم آخر نقش Wolverine را داشته باشند.

CinemaBlend از سیمون کینبرگ (Simon Kinberg)، تهیه کننده فیلم، درباره نوع ارتباط این فیلم با صحنه پایان فیلم آخرالزمان پرسیده است. پاسخ او به این پرسش در رابطه با نقش Corp در  فیلم X-23 و دیگر جوان‌های تغییر شکل دهنده فقط این بود: “بله، همین معنی را می‌دهد.” کینبرگ سپس افزود، از آنجایی که میستر سینستر، مدیر شرکت، هیچ جایی در لوگان دیده نمی‌شود، برنامه‌ای برای معرفی او در فیلم بعدی دارند:

جواب کوتاه به این سؤال بله است. ما دوست داریم سینیستر را در این فیلم ببینیم. فکر می‌کنم او یکی از تبهکاران حرفه‌ای در دنیای مردان ایکس است و ما برای معرفی او در این دنیا برنامه‌های خاصی داریم.

چگونگی و زمان حضور میستر سینیستر فعلاً مورد بحث قرار گرفته اما با وجود ساخت X-Men: Supernova (مردان ایکس: ابرنواختر)، این فیلم می‌تواند نقطه حضور او باشد. حضور سینیستر در فیلم‌های Deadpool 2 ،New Mutants ،Gambit یا X-Force شاید عجیب به نظر برسد اما فیلم Supernova تنها محل منطقی برای حضور او در این پروژه است. کینبرگ در حال نوشتن فیلمنامه است و احتمالاً بخش اصلی را فیلم برداری هم خواهد کرد. او تنها کسی است که می‌داند سینیستر در فیلم بعدی حضور پیدا می‌کند یا نه.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من همین الان لوگان رو توى روز افتتاحیه اش دیدم. نمى خواهم حتى ذره اى از این فیلم رو اسپویل کنم، ولى فقط این رو بگم که فیلم یک وسترن جاده اى بسیار سیاه و تیره و فوق العاده خوشنت آمیزه که با فاصله بسیار زیاد بهترین فیلم سرى ایکس من و یکى از بهترین فیلم هاى کمیک استریپى هست. در واقع فیلم انگار یک فیلم عادى و فوق خشنه که دو تا از قهرمان ها چنگال هم دارن. بازى ها اینقدر خوبه که شوکه مى شید. براى اینکه بلاى من سرتون نیاد حتماً با خودتون یک جعبه دستمال کاغذى داشته باشید چون من یک سوم آخر فیلم رو ندیدم.
    سر جمع فیلم حتى براى یک لحظه از ریتم نمى افته و لحظه اى نا امیدتون نمى کنه. این بهترین چیزى بود که تو سینماى کمیک استریپى دیده بودم هر جند میزان خشونت فراى تصورم بود و هنوز هم از بعد از فیلم دپرس ام.