تاریخ اکران انیمیشن ۲ Trolls به همراه پوستر جدید این فیلم منتشر شد

2 March 2017 - 17:00

انیمیشن Trolls(ترول ها) در حالی نوامبر گذشته به نمایش در آمد که زندگی پاپی، رهبر شاد ترول ها و برنچ، ترول غمگین را نشان می‌دهد که برای نجات دوستانشان از دست برگن های ناراحت و گرسنه، راهی سفری ماجراجویانه و درعین حال خطرناک شدند. این فیلم که برای کودکان ساخته شده با استقبال خوبی مواجه شد و شاید به خاطر لحن جذاب و گیرایش بسیار دوست داشتنی باشد. آهنگ Can’t Stop the Feeling جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) این فیلم نامزد دریافت اسکار شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم با بودجه‌ی ۱۲۵ میلیون دلاری، تاکنون موفق شده ۳۳۹٫۴ میلیون دلار فروش خالص داشته باشد. با وجود عملکرد اقتصادی و مقبولیت آن، جای تعجب ندارد که استودیوی این فیلم رسماً خبر ساخت سری دوم Trolls را اعلام کرده است.

استودیوهای Universal Pictures و DreamWorks Animation خبر ساخت Trolls 2 را تأیید کرده‌اند و این فیلم ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ روی پرده سینماهای آمریکا می رود. می‌توانید پوستر اعلام تاریخ اکران فیلم Trolls 2 را در قسمت پایین مشاهده کنید.

هنوز چیزی درباره سری دوم این انیمیشن منتشر نشده است. در انتهای فیلم Trolls مشکل شخصیت‌های اصلی فیلم و دوستان و خانواده‌شان که خورده شدن توسط برگن ها بود، حل شد و پاپی به‌عنوان ملکه جدید ترول ها انتخاب شد. به همین منظور انیمیشن Trolls 2 به دشمنان و مشکلات جدیدی نیاز دارد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.