تریلر فیلم War Machine با بازی برد پیت منتشر شد

4 March 2017 - 17:00

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم War Machine (ماشین جنگ) را منتشر کرده است. این فیلم پر هزینه که درام واقعی با تم کمدی تاریک است را دیوید می‌شد (David Michod) کارگردانی کرده که سابقه کارگردانی فیلم‌های Animal Kingdom (قلمرو حیوانات) و The Rover (ولگرد) را نیز در کارنامه خود دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

برد پیت (Brad Pitt) ستاره این فیلم است و Tilda Swinton، Sir Ben Kingsley، Anthony Michael Hall، Topher Grace، Will Poulter، Lakeith Stanfield، Emory Cohen، John Magaro، RJ Cyler، Alan Ruck ،Scoot McNairy و Meg Tilly دیگر بازیگران این فیلم هستند که در فراز و نشیب‌های زندگی یک ژنرال آمریکایی نقش دارند. برد پیت نقش این ژنرال چهار ستاره‌ی کاریزماتیکی را بازی می‌کند که یکی از نیروهای موفق ناتو در افغانستان بوده است اما ناگهان جایگاهش با افشاگری خبرنگاری متزلزل می‌شود.

این فیلم بر اساس رمان The Operators: The Wild And Terrifying Inside Story Of America’s War In Afghanistan (گردانندگان: داستان های وحشیانه و وحشت برانگیز از درون جنگ آمریکا در افغانستان) نوشته‌ی مایکل هاستینگز (Michael Hastings) می باشد، و با نگاهی کنایه آمیز و طنز به مسائل این جنگ و ماشین آلات جنگی که با جان هزاران نفر بازی می کند می پردازد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده برد پیت، ایان بریس (Ian Bryce)، دید گاردنر (Dede Gardner) و جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

فیلم War Machine در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۹۶) اکران می‌شود.
منبع: Darkhorizons

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.