گزارش جدول فروش سینمای ایران| «سلام بمبئی» در رویای رکوردشکنی

3 March 2017 - 21:44

جدول فروش هفتگی سینمای با اعلام فروش کلی فیلم‌های روی پرده منتشر شد.بر اساس این فهرست فیلم‌های”سلام بمبئی”، “خوب بد جلف” و “هفت ماهگی” رتبه های اول تا سوم فروش کلی فیلم‌های در حال اکران را دست دارند.

سلام بمبئی

ساخته قربان محمد‌‎پور که در سودای رکوردشکنی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران قرار دارد تاکنون فروش کلی معادل ۱۳٬۵۰۲٬۳۸۲٬۰۰۰ را به ثبت رسانده و در جایگاه نخست پرفروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران جشنواره به سر می‌برد.

در خلاصه داستان سلام بمبئی آماده است: داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند. محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، شایلی محمودی، گلشن گروور و بهروز چاهل در این فیلم به کارگردانی “قربان محمدپور” به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم به زودی به زبان فارسی در ایران اکران خواهد شد.

خوب، بد، جلف

اولین فیلم سینمایی “پیمان قاسمخانی” تاکنون فروش قابل توجه ۲٬۷۵۴٬۲۷۵٬۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده و توانسته رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران را از آن خود نماید. حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی و با حضور مجید مظفری و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

هفت ماهگی

فیلم سینمایی هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی در آخرین روزهای اکران رسمی خود در سینماهای تهران به فروش کلی ۲٬۵۰۰٬۵۴۴٬۰۰۰ تومان دست پیدا کرده و جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران‌فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری و رضا بهبودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری میزان

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.