تماشا کنید:‌ ویدئویی از پنل عوامل سریال Game of Thrones در کامیک‌کان

26 July 2016 - 18:01

سریال «بازی تاج‌وتخت‌ها»‌ امسال با فصل ششم غوغایی در صنعت تلویزیون به پا کرد. شمار مخاطبان و بینندگان در کنار هایپ فراتر از انتظار رسانه درکنار کیفیت بسیار بالای ساخت قرار گرفتند تا در نهایت Game of Thrones امسال به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تلویزیون تبدیل شود. سریال و تمام عوامل آن در ۲۳ رشته جوایز امی نامزد شدند که خود تصدیقی بر عبارت بالاست. عوامل و بازیگران سریال چند روز قبل در کامیک‌کان حاضر شدند و به گفتگو با طرفداران نشستند. برای دانلود ویدئویی از این نشست، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در این پنل مثل سال‌ گذشته سوفی ترنر (بازیگر نقش «سانسا استارک»)‌، لیام کانینگهام (بازیگر نقش «داووس سیورث») و جان بردلی (بازیگر نقش «سم»)‌ حضور پیدا کردند. فکر می‌کردید از رمزی متنفرید؟ او هم در بین آن‌ها حضور دارد! همچنین شخصیت محبوب همه مردم یعنی هودور را می‌بینید و با توجه به اینکه بازیگرش در این پنل حضور دارد، می‌توانید شاهد حرف زدن او باشید.

در اخبار دیگر اعلام شد که فصل هفتم Game of Thrones با تاخیر پخش می‌شود و قرار است برعکس تمامی فصل‌های پیشین کمتر از ۱۰ قسمت باشد. تابستان سال آینده در ۷ قسمت حماسی منتظر نزدیک شدن به پایان دنیای وستروس باشید. شما را در ادامه به دیدن این ویدئو دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت HD 720p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.