مجموعه انیمیشنی Teenage Mutant Ninja Turtles در شبکه تلوزیونی Nickelodeon به‌صورت دو بعدی نمایش داده می‌شود

4 March 2017 - 12:00

در حالی که انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک پشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته) عملکرد خوبی روی پرده نقره‌ای نداشته است (فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows سال گذشته فروش موفقی نداشت و به نظر می‌رسد ساخت سری سوم آن دور از انتظار باشد)، فرنچایز طولانی مدت این انیمیشن در تلوزیون موفق بوده و از سال ۱۹۸۷ که سری اصلی آن پخش شد، لاک پشت‌ها به ندرت از پخش تلوزیونی کنار گذاشته شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۲۰۱۲، شبکه تلوزیونی Nickelodeon پخش لاک پشت‌ها را متوقف کرد و سری جدید CGI را ساخت که نسل جدیدی از طرفداران لئوناردو، داناتلو، مایکل آنجلو و رافائل را وارد دنیای انیمیشن‌ها کرد. اکنون این شبکه اعلام کرده که قرار است این مجموعه دوباره ساخته شود و به‌صورت دو بعدی به نمایش گذاشته شود.

به نقل از سایت خبری Variety، ساخت مجدد این مجموعه برای سال ۲۰۱۸ از شبکه Nickelodeon اعلام شده و Rise Of The Teenage Mutant Ninja Turtles نامیده خواهد شد. سری جدید این فیلم توسط اندی سوریانو (Andy Suriano) و انت وارد (Ant Ward) ساخته خواهد شد و پاییز سال آینده به نمایش در می‌آید. مدیر گروه Nickelodeon، سیما ضرغامی (Cyma Zarghami) اظهار داشته که سری جدید این انیمیشن سرزنده‌تر و شاداب‌تر از گذشته خواهد بود:

انیمیشن لاک پشت‌ها دستخوش تغییرات و نوآوری هایی خواهد شد که از یک طرف نسل جدید را جذب خود می‌کند و از طرفی دیگر برای طرفداران قدیمی این فیلم تازگی دارد. انیمیشن لاک پشت‌ها، فرنچایز بسیار مهمی است و به همین خاطر ۵ سال قبل به فکر ساخت مجدد آن افتادیم و بی‌صبرانه منتظر بازگشت شخصیت‌های این انیمیشن محبوب با ظاهر متفاوت و کمدی بیشتر، سرزندگی و شادابی و روحیه جستجوگری هستیم.

این اولین باری است که این مجموعه بازسازی می‌شود. دیدن این فیلم با فرمت انیمیشنی دو بعدی جالب خواهد بود و می‌تواند روش خوبی برای مرور نوستالژی‌های تلوزیونی باشد. آگاهی شبکه تلوزیونی Nikelodeon از خواسته‌ی طرفداران قدیمی این فیلم و در نظر گرفتن کمدی بیشتر در آن، نشان می‌دهد که مجموعه بسیار شادی مناسب با ذائقه کودکان و بزرگ‌سالان در انتظار علاقمندان به این مجموعه تلوزیونی است.
منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.